vrijdag 1 oktober 2021

Vrijdag OAD Vught en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:05 zodat ik kon douchen, ontbijt en berichten afwerken. 

Ik zat mooi op tijd op de fiets, paar foto's onderweg gemaakt, aankomst bij OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding)  kettingweg Vught..

Bij de Taalstraat kwam ik Micha(spreek uit Miesja) vrouw tegen, was lang geleden.

Bij OAD had ik te maken met Mario, Patrick, Ad, Ron, John, Corné, Mardi en Ton.
Afwezig Willy, Harold(2), Ron, Justin en Sacha.

Deze keer etiketten plakken op zakken dierenvoeding; ik de voorkant Corné de achterkant. Deze keer niet geteld.

Bij de weg terug Sjors(85) gesproken bij de Pettelaarseweg weer.

Daarna door gereden naar Harm Lokerenpassage mee gepraat, rondje gelopen bij de markt, en weer naar binnen bij de dierenwinkel en terug.

Vlakbij huis kwam Marjon achterbuurvrouw met hond me tegemoet lopen.

Ik voel me verder wel goed, blij dat ik geweest ben.

Statistieken;
24,47 Km afgelegd.
2:13:53 Opnametijd.
13,19 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,34 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1fDerboNXNFM5T8VsGJH_DRiAXutjEn5a&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Voorheen GGD gebouw worden woningen


Wat dichterbij


Omgeving Buitendijk


Station, water stroomt niet


Onderaan de draak hier wel stromend water


Paleisbrug


Essent gebouw


Photoshop stedenwand


Lucht in en uitlaat
hieronder gemaal?


Tijdelijke verlichting


Nieuwe brug


Kasteel Maurick brug verderop over de A2


Park Glorieux zusterflat noem ik dit


Geen punt bij Karwei


Zakken dierenvoeding 
etiket bij de onderkant er op plakken


Krat, zakken en etiketten  


Rode plastic nietjes was Ton mee bezig


Dozen gevouwen voor nietjes


Werkplek voor beugels 


Beugels lastig uit de kluwen te halen 


Pauze mars, gevulde koek en koffie


Pennen


Vlaggetjes er op, kunnen in een boekje geplakt worden


Natte groep


Raadhuis Vught nog met fontein


Bossche Broek vanaf een brug


JOP omgeving Zuiderplas


Moeke horeca Pettelaar


Vanaf het Homeruspad


Sint Jan met Parade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.