zaterdag 23 oktober 2021

Zaterdag fietsrit

Vanmorgen voelde ik me niet fit genoeg om naar de eendenkooi te gaan, veel rust nodig.

Op een gegeven moment  de fiets gepakt en naar het Geerke gegaan, bij mevrouw de Jong geweest, want ze was gisteren jarig. Het was een kort bezoek, ze had al bezoek. Mobiel tracker app niet op pauze gezet, in de flat slecht bereik dus een vreemde weergave daar.

Daarna een stuk kunnen fietsen, geen onbekende plekken wel soms vreemde richtingen.

Bij Harm geweest, en boodschappen gedaan, ik had niet veel nodig.

Ik voel me nog niet kiplekker, dadelijk nog even rust nodig.

Statistieken;
19,73 Km afgelegd.
2:18:31 Opnametijd.
10,90 Km/u gem snelheid.
16,35 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1vkIi46x3wPmoONDlEDPvL2NcQVdt17MG&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag


Vlakbij huis omgeving Maaspoorthal


Opening in het hek


Omgeving voetbalvelden 


Paddenstoel welke weet ik niet


Onder de A2 door


Oud Empel geluidswallen A2 omgeving Maas


Kapel begraafplaats oud Empel 


Graf


Omgeving Maas


Maasboulevard verderop


Niet voor auto's


Maasboulevard


Buren


Voor de vogels


Roodbont vee bij spoorbrug over de Maas


Ondanks borden reden diverse fietsers gewoon door


Weer gesnoeid er staat bijna nooit water in.


Henriëttewaard


Sluis


Hefbrug bij bedienings ruimte


Haverleij Jena plan school


Een soort binnenplaats


Brug bij in / uitgang


Paarden


Vlak stuk, moeilijk goed vast te leggen 


Stuw met brede bek


Rieten dak


2 is een kleine deur


Houtril en stukje fietspad


DHL

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.