dinsdag 12 oktober 2021

Dinsdag Adm. Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:35 tijd om op te staan, douche, ontbijt, berichten, en vertrek.

De Adm. Scholing ging goed, ik had te maken met  Els, Bert, Herbert en Prisca. Remco was er niet en naar Eric heb ik alleen maar gezwaaid.

Daarna naar de Helftheuvelpassage, ik heb vandaag niets gekocht. Hema, So Low, Xenos, geen Big Bazar, en weer terug naar de fiets buitenom. Regenkleding aan moeten doen. richting Kooikersweg, station, Emmaplein, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.
Verderop werd het gelukkig droog.

Verder geen bekenden gezien.

Ik voel me verder goed.

Dadelijk nog naar De Stijl koffie drinken en even naar Harm daarna eten bij familie Bras en Gert, en badminton.

Statistieken;
12,47 Km afgelegd.
1:19:55 Opnametijd.
12,53 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,71 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1MIG1VROfJtGeeDIdcEFEz-7t160BOl5P&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Maasoeverpad langs de A59


Maaspoeverpad loopt iets omhoog


Trap en zigzagweg bij Graaf van Solmsweg


Nieuwbouw Graaf van Solmsweg


Hedikhuizerweg, staat er al heel lang


Werkplek Adm. Scholing 


Stukje kunst


Printer all in one


Bij whiteboard 


Bekers, koekjes, melk, suiker, 
roerhoutjes, zoetjes en theezakjes 


Hema A


Hema B


Hema C


Hema D


Hema E


Hema F


Herfst tinten


Pillen


Holland & Barrett


So Low opstapje


Trapje


Walkie Talkie 70 meter bereik


Verjaardagen


Versiering kunst


Dubbele koptelefoon


So Low


Xenos inpaktafel


Pastinaak eet ik vrijwel nooit


Emmaplein voorheen BD pand


Trap bij roeiverenging "Den Hartog"
voetgangersbrug naar "De Citadel" 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.