maandag 18 oktober 2021

Maandag fietsenwerkplaats Voorburg Vught en tandarts

Vanmorgen ging de wekker om 7:10 zodat ik tijdig op de fiets zat. Ook de berichten gelezen en niets vergeten deze keer.

Bij de kantine en omgeving had ik te maken met Ad(2), Chiel, Rudy, Henri, Ali, Petra, Marcel, Patricia, Frans en anderen.

Met Ad samengewerkt in de fietsenwerkplaats. Bezig geweest met verlichting, zadel monteren, poetsen, stang weer recht buigen en dat soort dingen. 

Vandaag rond 11:00 vertrokken na de pauze want ik had een afspraak met de tandarts. Daar was ik op tijd 13:00 vlakbij huis. Eerst werkbroek en gewone broek gewisseld. 

Gewone route terug genomen niet de kortste maar ook geen lange.

Ik voel me verder goed, wel een beetje moe is niet erg.

Statistieken;
20,52 Km afgelegd.
1:57:09 Opnametijd.
12,18 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,67 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1iz5Y0wQMKFeBA-5VM1cxBgsNYXnC1qSd&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Aartshertogenlaan



Omgeving Buitendijk weinig wind


Emmaplein


Emmaplein voorheen BD pand


Plein Koningsweg.


Photoshop stedenwand draak op de hoek


Nieuwe situatie rechts doorgaand verkeer over de nieuwe brug


Vanaf de nieuwe brug


Taalstraat brievenbussen 


De Weverij belangrijk punt soms


Fietsenwerkplaats rechts in de hoek


Omgeving kas


Kantine gebouw


Nog steeds bloemen


Inpakspullen 


Chileense eekhoorns


Vensterbank daarachter de kas


Hoekje


Foto van tijdschrift 


Woestijnratjes dit hok nog over geschoten 


Bladblazer


Bakken en karretje


Plant bij ingang kantine gebouw


Weegschaal, vissen in pot en zo


Bossche broek


Stuk verderop 


Maastrichtseweg 


Van Grobbendoncklaan


Tandarts wachtruimte


Vanaf de stoel apparatuur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.