woensdag 27 oktober 2021

Woensdag poetshulp, tandarts en Adm. Scholing

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 zodat ik het beddengoed klaar kon leggen, en de schone was inruimen Ik zat klaar toen Amy belde dat ze later of helemaal niet zou komen. Daarna nog een keer  gebeld, of ze niet vrijdag kon komen, maar dat kon niet. Ik zei dat ze alleen het bed hoefde te verschonen en verder wat drinken en toen was het goed. 

De was heb ik toen gestart inclusief beddengoed, en toen ze was vertrokken even rust genomen.

Daarna de was op kunnen hangen en vertrokken naar de tandarts, de timing was goed; exact 13:00 kwam ik binnen lopen.

Bij de tandarts 2 vullingen vernieuwd en tandsteen verwijderd.

Vertrokken van de tandarts naar de Adm. Scholing, pas halverwege mijn geo app aangezet.

De Adm. Scholing verliep verder goed, ik had te maken met Els, Carol, Tamara, Andrieke, Felicia, Herbert en Corné.

Kaart voor Wim gemaakt voor zijn verjaardag en geprint en later op de brievenbus gedaan 17:04 net te laat donderdag na 17:00 pas gelicht.

Bij Harm geweest, was gezellig. 

Friet speciaal en goulash kroket gehaald.

Ik voel me nu verder wel goed, geen grote problemen gehad vandaag.

Statistieken;
11,95 Km afgelegd.
1:13:55 Opnametijd.
10,84 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,90 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1LpGNNFpISLfOtunqaYw674xqCCoL6pkx&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag gedeeltelijk


T shirt


Tandarts A


Tandarts B


Tandarts C


Nu nog gesloten


Kunstwerk bij rotonde Maaspoortweg


Glasvezel


Bij De Schans


Lange regenpijp


Campagnile restaurant en hotel


Tankstation en autowasserij 


Stuw bij Omronplas


Begin Engelen 


Stukje KEK 


Heineken terrein 


Kratten bier


Grote vestiging relatief nieuw


Deze keer weer zonder schip aangemeerd


Boels


Trierbrug afkomst weet ik niet


Vanaf de Trierbrug richting Royal Welshbrug


Royal Welshbrug van een afstand


Zicht op de Trierbrug


Gebouw gevel kleine ronding


Parousia evangelische kerk


Pas nieuwe pas opgeleverd


Trapveldje achter kunst


Rotonde Onderwijsboulevard achter station 


Tankstation Aartshertogenlaan


Fruit groetenboer Lokerenpassage

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.