vrijdag 15 oktober 2021

Vrijdag OAD Vught en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:10 zodat ik me kon scheren, het ontbijt had, berichten verwerken, kaart in de fietstas doen en later in de brievenbus. 

Kwam op tijd aan bij de OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) Kettingweg Vught.

Ik had daar te maken met Willy, Mario, Harold(2), Patrick, Ad, Ron, John, Justin, Corné, Mardi en Ton.

Sascha en Jork waren er niet.

Deze keer vlaggetjes aan pennen zetten, ben niet gelijk gaan tellen, later wel, per groep van 12 had ik er 25 gedaan samen 300. 

De rit terug ging goed, ik was aan de late kant bij het Homeruspad en Pettelaarseweg en heb Sjors vandaag niet gezien.

Bij de Lokerenpassage kwam ik bij Harm Mary tegen toevallig, naar de markt gelopen, bij het Stoepje daar zag ik o.a. Walter. en later Hanny met haar man en Hanneke. Bij het Stoepje halve cake gekocht €1,-.

Bij de Jumbo Bak en Braad, Aardappelen, Tikkels, Tuc, Kiwi's, koeken mokka ladies en vlees gekocht .

Ik voel me verder wel goed,  niet makkelijk maar dat hoeft ook niet.

Statistieken;
24,73 Km afgelegd.
2:22:38 Opnametijd.
12,33 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,03 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1AKtbWTy3SqDLLLIopRQzF-3RMPdtT5qN&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Orthenseweg bij Kwik Fit


Station


Photoshop stedenwand


Brabant Service Station 
kun je tegenwoordig vergaderen


Nieuw stukje weg bij rotonde van der Valk De Witte


Nieuwe brug


Raadhuis Vught fontein doet het 


Rotonde bij hoofdingang Zorgpark Voorburg 
vanaf de Kettingweg


Water tap punt


Beugels in en grote kluwen


Pallets grijze kratten bijna verdwenen


Paars


Groen


Links vlaggetjes 


Mars, Snickers samen €1,40 cake en koffie gratis 


Koffieautomaat


Kantine


Foto van foto's gang


Blizo 45 jaar welk jaar dat was weet ik niet


Kasten dames afdeling


Vlaggetjes en pennen


Crucifix 


Maurickplein Vught brug nog niet zo oud 


Taterhof heb ik zien bouwen


Einde Vught Paardensteeg



Omgeving Zuiderplas


Bij Homeruspad


Sint Jan Kathedraal Parade sloop theater



Prins Hendrikpark / IJzeren Vrouw rondingen


Boodschappen Jumbo 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.