donderdag 21 oktober 2021

Donderdag buitenband fiets, rit Haverleij en omgeving

Vanmorgen ging de timing van het opstaan er lastig. Op  een gegeven moment kunnen ontbijten, en buitenband achter van mijn damesfiets vervangen. Het ging erg lastig maar het is gelukt. Nog een keer beter op gepompt en Willem kwam in mijn route eventjes.

Gereden via Lokeren, Sluisweg Esther belde, Treurenburg, spuisluis Crevecoeur, Henriëttewaard, Engelen  Haverleij, Graaf van Solmsweg, Maasoevepad, Maaspoortweg, Lokerenpassage.
Gezien en gesproken; Harm, Paul en Mary. 

Bij de Jumbo gekocht; Bloemkool, Grolsch biertje, Hamburgers, Texels biertje, Peer kaneel vla, Icetea perzik. Samen voor slechts €6,86.

Ik voel me nu verder wel aardig goed. alleen een beetje moe is niet erg.

Statistieken;
14,12 Km afgelegd.
1:46:36 Opnametijd.
10,28 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,90 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=11QxVDrSoCY2xlHVifV2jkyZ_yT-hU4_z&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Ontbijt 10:50


Plastic afval


Kunst ik noem het de naald


Speelplek


Sluisweg driepoot verderop ook 1 


Meander basisschool


Elektrische bus aan de bovenleiding 


Plas


Andere plas bij Crevecoeur 


Iets met water beheer


Henriëttewaard


Bij sluis Henriëttewaard.


Sluisdeur


Maquette Haverleij Engelen


Bord Engelen Haverleij 


Functie onbekend



Plein


Ander stukje Haverleij


Stukje fietspad


Stukje Haverleij weg


Graaf van Solmsweg Stoer, voorheen Vindingrijk 
heb ik gewerkt met fietsen en zo



Vrachtwagen geparkeerd bij hoogspanningsverdeelstation 


Brug onder de A59 bij water
en Graaf van Solmsweg 


Trappen naar het spoor


A59 viaduct spoor LODSI graffiti tag 


Rechts voorheen paardenweide


DHL


Hotel Campagnile 


Stukje Maaspoortweg tankstation


Boodschappen Jumbo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.