zondag 24 oktober 2021

Zondag kerk Heilig Avondmaal, broodmaaltijd en terug.

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 zodat ik kon douchen, ontbijt, berichten afhandelen en vertrek.

Ik was redelijk op tijd bij de kerk, een paar bekenden reden voorbij. Geo Tracker app mobiel op pauze gezet, mobiel offline en toen begon de dienst. We hadden Heilig Avondmal met lopende gemeenteleden iedereen stukje brood en wijn en met elkaar tegelijk genuttigd. Het is een symbool voor het lijden en sterven van Christus. Bijzondere gasten waren Laurens en Corine van H.

Daarna een broodmaaltijd.

Verder veel mensen gesproken.

Vertrokken voor een relatief korte route, niet de kortste zodat ik toch weer foto's kon maken.

Ik voel me verder wel goed, niet erg moe gelukkig.

Vanmiddag weer een kerkdienst is de bedoeling.

Statistieken;
13,57 Km afgelegd.
1:22:57 Opnametijd.
10,76 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,7 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1WW5Vxg74fNMsl68eOHwENQ2jnF5Dynab&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Van Zwietenpark, water en daarachter de A59
snelweg en Bokkelaren flat


Wildrooster


Brug eendenkooi waarschijnlijk is Rut alleen aan het werk.


Brug bij het Vutterpad


Vutterpad


Sligro


Kerk keuken 


Schaduw van mij met jalousie 


Kopjes klaar


Vaas met bloem, deze foto wou ik al heel lang maken.


Tafel


Broodjes


Hoek 


Ikzelf en Freddy 


Vast met kabelbinder achterste rij 


Tafel; hier kwam de brood, wijn, bekers, kan en zo te staan 


1964?


Deze plant ook niet eerder vastgelegd volgens mij


GSM mast


Engeltje van het Engelenmeer


Nijntje onderin


Baal maaisel ligt er al lang groeit gras op.


Stukje Vutterpad


Water bij de dijk 


't Uiversnest 


Orthen, spoorwegovergang alleen voor fietsers en wandelaars
is al een tijd zo, er gebeurden teveel ongelukken


Flats in een bocht gebouwd


Hoekje telefoonwinkel
omgeving Action en Lidl het Wielsum


Deze Lidl was nu open


Het Spinnenwiel bij het Wielsum

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.