zondag 10 oktober 2021

Zondag kerk en route terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 tijd genoeg om te scheren, ontbijt, berichten, tv en dat soort dingen.

Kon op tijd vertrekken richting kerk via het Vutterpad, het was niet heel erg koud, toch handschoenen gebruikt, en het was mistig.

De kerkdienst verliep goed, we hadden onze eigen dominee en hij heeft uiteindelijk in mijn boekje geschreven. 

Na afloop mee geholpen met vaatwasser inruimen en zo.

Ik had verder diverse ontmoetingen, ga ze hier nu niet met namen noemen.

Terug randje Engelenmeer, Vutterpad(2),  Maasoeverpad, Treurenburg, Maasboulevard, Oud Empel en bij het Geerke gestopt.

Ik voel me verder nu wel goed gelukkig. Misschien kan ik de middagdienst ook meemaken.

Statistieken;
17,28 Km afgelegd.
1:53:00 Opnametijd.
11,58 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,94 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1T2NI0QeCQsVMkOcQLU1e9fAzQRpuTYv2&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag.


Reclame transformatorhuisje van Zwietenpark 


Engelen en Maaspoort beide 2 km 
dit bord staat er dus precies tussenin


Daar kwam ik vandaan


Links omhoog, rechts omlaag
ik moet hier bijna altijd omhoog.


Zig zag weg, met mist


Vutterpad


Meander flat kruiskampsingel


Beeldje bij kruiskampsingel 567 


Voordeur 567


Naam bloemen weet ik niet


In de kerk stoelkussens en zo


Kerkenraadskamer


Pas gesnoeid


GSM Mast en huisje er onderin


Engelenmeer soms stonden hier auto's 
rond de boom geparkeerd


Engel van hert Engelenmeer


Vutterpad


Stukje mais


JOP eenvoudige uitvoering


Treurenburg bij het water en milieu station 


Afvalstoffendienst gevel


Chauffeurscafé Treurenburg


Maasboulevard Aqua


JOP 


Omgeving Sluisweg


Geluidswal A2


Dierenarts paar keer binnen geweest


Concurrent vlak bij elkaar; hier nooit binnen geweest. 


Rotonde Maaspoortweg, Geerke en zo
en stukje Twin Towers 


Apotheek Geerke hier stop ik vaak om mijn
Geo Tracker app te stoppen en mailen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.