vrijdag 29 oktober 2021

Vrijdag OAD Vught en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:08 zodat ik rustig op kon staan, aankleden, ontbijt, berichten en vertrek.

De gebruikelijke route heen, alleen bij de Koningsweg de andere kant gebruikt ivm werkzaamheden.

Ik kwam mooi op tijd aan, en had te maken met Willy, Mario, Harold, Ad, Ron, Mardi, Ton en anderen. 
Afwezig dove Harold, Corné, Justin en Sascha.

Deze keer nietjes inpakken, heb 11 doosjes gedaan, maal 7980 is 87780.

Bij de weg terug bij de Pettelaarseweg Sjors net ontmoet op de valreep. 

Bij de Parade kwam ik Freddy en Hanneke en de kinderen tegen was leuk.

Omniversum grote bioscoop beeld rondom zit in  Den Haag en Evoluon zit in Eindhoven. Die twee haalde ik door elkaar.

Dadelijk weer nog een kaart sturen aan John & Sophia en Janny Verhoef.

Ik voel me verder wel goed, soms tijdsdruk maar het went ook een beetje. Blij dat deze vrijdag tot nu goed is verlopen.

Statistieken;
21,78 Km afgelegd.
2:16:22 Opnametijd.
11,60 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,96 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=17FwWQ7PY-klI-QYON2X94Dh9gv1Wb0IQ&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Halfdonker hoek bij brug Buitendijk


Gerard betekend dappere speerstrijder
of sterk met de speer
soms lijk ik daar op.


Nieuw stuk weg bij rotonde De Witte


Crucifix Boxtelseweg


Belangrijk punt Boxtelseweg 
waarom lastig uit te leggen


Park Glorieux Vught


Blizo / WSD klein museum


Andere vitrinekast


Kluisjes bij de afdeling dames


Blinde geleide honden


Etiketten en plakbandautomaat


Nietjes in doosje 19 dubbele per rij 3 lagen


Hoekje met water en bekers en zo 


Telwerk niet voor mij vandaag


Beugels uit de kluwen gehaald


Klaar voor afdeling John


Doosjes gevouwen


Lege lage grijze Overtoom bak en pennen en zo


Pauze Mars, gevulde koek en koffie 
M&M's hebben ze niet


11:00 snoep afdeling


Uitgepakt


Omgeving receptie Zorgpark Voorburg


Uitgang Boxtelseweg


Maurickplein en brug


Bossche Broek, zicht op Segers gemaal 


Kunst halve brug, de Sint Jan in de verte


Zuiderplas strand


Surfers bezig


Vanaf een brug


Sint Jan kaal zonder bomen en horeca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.