vrijdag 22 oktober 2021

Vrijdag OAD Vught, en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:05 ik moest douchen, ontbijt en berichten afhandelen.

Ik zat mooi op tijd op de de fiets. Onderweg regenkleding aan gedaan, maar verderop werd het gelukkig weer droog.

Alles weer opgeborgen in mijn fietstas, en begonnen bij OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding). Deze keer moest ik twee plastic onderdelen aan elkaar monteren. Broeskop van een gieter aan houder klikken, ging best lastig. 

Samen gezongen eventjes, en foto's kunnen maken en pauze gehad.

Ik had te maken met; Willy, Mario, Harold(2), Patrick, Ad, Ron, Corné, Mardi, Ton en Jan.
Afwezig; Justin en Sascha.

Vertrok mooi op tijd. onderweg begon de regen, regenkleding maar weer aangedaan, omgeving Lokerenpassage was het weer droog.

Even bij Harm geweest en bij het Stoepje cake gekocht.

Ik voel me verder wel redelijk goed.

Statistieken;
23,11 Km afgelegd.
2:35:28 Opnametijd.
11,88 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,27Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1c8D8K76-Z_i-ObQDur5YJH9dMjnmkMPI&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Omgeving Buitendijk


Station


Belangrijk kan ik volgende weken niet langs


Stuwen bij Heetmanplein


's-Hertogenbosch rechts lijkt onlogisch 


Nieuwe fietsbrug


Park Glorieux met regenboog


Hetzelfde punt


Rotonde bij hoofdingang zorgpark Voorburg


WSD en coöperatie schoonmaak 


Water met koffiebeker andere bekers waren er even niet


Karton en plakbandautomaat


Kluwen stalen beugels


Pallets 


3 pompwagens 


Plastic nietjes


Pallet met doosjes


Bak met gieter onderdelen 


Werk van John, beugels tellen en aan elkaar plakken 


Pauze mars, gevulde koek en koffie


Gieter onderdelen aan elkaar monteren


6 x 2 = 12


Stukje verleden op de gang


Kasten afdeling dames


Wandelgang


Omgeving Paardensteeg viaduct


Parade Sint Jan Kathedraal 


Rompertsebaan bij water bekend punt


Shoe Care Harm borstels 


Poetsmiddelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.