zondag 17 oktober 2021

Zondag kerk en omwegen terug

Gistermiddag nog bij Harm geweest onderweg Marise gesproken was lang geleden. Jaco en Esther ook gezien ze waren klaar met werken bij de Albert Heijn. Bij de cafetaria Jacques gezien eerder op de dag ook bij de eendenkooi.

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 8:35 zodat ik op tijd op de fiets kon zitten. Tv aangehad, Hour of Power, gezang aangehoord en verder kort gezapt.

Vertrokken richting kerk, een logische route via het Vutterpad genomen.

Geo tracker app op pauze gezet voordat ik de kerk inging. 

Gevulde kerk, veel onbekende gezichten. Ik heb gesproken met Joyce nichtje van Wim was lang geleden. Eigen dominee Pim Poortinga gehoord en in mijnboekje geschreven.

Jan van Ginkel gesproken; afspraak ingepland.

Wim gesproken, diverse mensen gegroet, waaronder Harco Horden die gisteren jarig was, had hem een kaart gestuurd, gebeld en gemaild.

Ik was 1 van de laatsten die vertrok bij de kerk.

Ingewikkelde rit terug, paar keer Vutterpad, Haverleij, Engelen, Graaf van Solmsweg, Henriëttewaard, Treurenburg, Oud Empel, Maasboulevard en toch niet verdwaald en droog.

Ik voel me verder wel goed, dadelijk hoop ik de tweede dienst ook mee te maken.

Statistieken;
24,33 Km afgelegd.
2:29:37 Opnametijd.
11,47 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,01 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1fbX2MEurQrRqgkcmAFkV7eCMx3TaTj9m&usp=sharing

Fietsritten van deze zondag 

Storing hier op blog, de volgorde klopt niet, niets aan te doen 


Maasboulevard


Brug bij Hedel / roodbonte koeien


Plas omgeving spuisluis Crevecoeur


Sluis Henriëttewaard 


Strakke lijnen


Engelen kruiwagens gevuld


Engelen plas


Vutterpad


School Haverelij


Graaf van Solmsweg begin Haverleij


Bij golfvelden


Ophaalbrug 2011


Binnenvaartschip 


Schelpen bij begraafplaats


Stukje graf


Geen begraafplekken, misschien urnen?


Kleur er bij


Crucifix bij graf


Vutterpad


Engelenmeer walkant


Bossche Hoeve bananendozen 


Bijbel en opschrijfboekje 


Kerk, schuifwand open


Meander flat Kruiskampsingel 


Stukje water bij Hedikhuizerweg


Begin Vutterpad


Omronplas


Van Zwietenpark


Reclame transformatorhuisje


Brug eendenkooi kun je overheen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.