dinsdag 26 oktober 2021

Dinsdag Adm. Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:35 ik moest voor 8:15 op de fiets zitten en dat is gelukt.

Kwam op tijd aan bij de Adm. Scholing, daar was het redelijk rustig, ik heb daar gezien; Els, Bert, Remco, Prisca, Marieke en Eric.

Daarna zoals gebruikelijk naar de Helftheuvelpassage, rond gelopen niet binnen geweest bij de Hema, So Low of Big Bazar.

Bij de Bruna A7 schrijfblokje gekocht en verder niets nodig.

Ik voel me verder wel goed, dadelijk naar De stijl koffiedrinken, en daarna langs Harm.

Statistieken;
12,31 Km afgelegd
1:30:23 opnametijd.
10,21 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,80 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=16y5qvabp09DB0r2GgUTu9S6IU1A4VmNp&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Bij het spoor netjes gesnoeid


Maasoeverpad windmolen en zo


Fietspad onder snelweg A59 


Nieuwbouw Graaf van Solmsweg


Windmolen, transformatorhuisje en hek


Begin betonnen muur bij transformatorhuisje 


Sligro heel lang geleden binnen geweest


Hedikhuizerweg, voertuig staat er al heel lang


Helftheuvelpassage Rebrown broodjes en zo
ooit zag ik hier Janny Verhoef


GSM?


Schoenenwinkel


Herfst


Mobiel en zo


Vers inn


Vers Inn overkant


Kippies


Divers eten


Stofzuigers


Tondeuses 


Koptelefoon


Boek


Stadsplattegrond


Uitnodigingen


Omgeving 13 loten


Hoek bij de Draak


Omgeving Brugplein


Steiger redelijk gevuld


Wandelbrug richting Citadel


Aartshertogenlaan


Stukje klokkenlaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.