woensdag 13 oktober 2021

Woensdag geen poetshulp wel Adm. Scholing

Gisteravond bij Familie Bras Empel gegeten, Gert was er ook. Mijn vader daar gebeld en vertrokken naar badminton, ging verder goed.

Vanmorgen werd ik gebeld door Tzorg planning dat mijn poetshulp is verhinderd en geen vervanger beschikbaar. Erg vervelend maar dan zelf maar de was gestart, timing vond ik lastig. Om 10:30 ging mijn alarm af, toen de was opgehangen en naar de Lokerenpassage gereden,  Jumbo boodschappen en Harm ontmoeting. 

Ook Willem en Jan gesproken, Jan was alweer even geleden.

Op tijd kunnen vertrekken naar de Adm. Scholing, ik had te maken met Els, Carol, Tom, Eric, Corné en twee nieuwe deelnemers.

Vandaag verder geen e-mails vanaf de Adm. Scholing verstuurd en een beetje boek Word deel 2  doorgenomen.

Terug gereden via de Rietveldenweg, Zandzuigerstraat, onder Royal Welsh brug door, Verkadefabriek, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan en Klokkenlaan.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
13,51 Km afgelegd.
1:27:13 Opnametijd.
11,68 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,29 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ArUjRBbWk5k19vELn0xan-2JHUJyCoq1&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Boodschappen vanmorgen


Bij afrit A59


Omron plas riet gemaaid


Ziet er netjes uit


Rechts voorheen paardenweide


Windmolen draait nog steeds niet


Graaf van Solmsweg hoogspanning


Botenhelling en GSM mast


Soort kooiaap vrachtwagen Hedikhuizerweg


Werkplek


Boeken


Iets met fietsen


Selfie toilet


Brochure 


Andere 


Makro met vlaggen er bij 


Heinenken terrein 


Post centrum en silo's 


Stukje Heineken terrein  


Dezer keer weer met schip aangemeerd


Omgeving Brabant Hallen water


Kom hier vaak overheen


De andere kant op


Onder de Royal Welshbrug


Aparte fietsen


Hotel bij Verkadefabriek


Schuine gevel brugplein Unique uitzendbureau


Roeiverenging "Den Hartog"


Bij tunnel Orthenseweg


Tango tankstation Aartshertogenlaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.