woensdag 20 oktober 2021

Woensdag de was, fietstocht, Harm, Adm. Scholing en chinees

Vanmorgen ging de eerste wekker om 7:55 zodat ik de was kon starten. Later de schone droge was ingeruimd en vertrokken voor een fietstocht. 

Kaart voor Peter Popping op de bus gedaan, bij De Baken tegenover de Bokkelaren flats. 

Daarna door gereden naar het Wielsum bij de Action binnen geweest.
Hand zeep en chainspray voor fietskettingen 2 bussen gekocht.

Daarna richting Orthen gereden, Een stuk dijk gevolgd. Uitgekomen bij het Maasoeverpad en naar Harm geweest kort.

Weer thuis de was opgehangen even rust en weer weg richting Adm. Scholing Hedikhuizerweg. 

Ik had te maken met Els, Carol, Eric, Tamara, Andrieke, Felicia en Herbert.
De fiets van Corné kapot, hij was er niet en Tom is begonnen met een opleiding webdesign.

16:00 werd ik gebeld over mijn mobiel abonnement duurde 10 minuten ik ga minder betalen en heb ipv 1 8 Gb data per maand en binnen Europa onbeperkt bellen.

Daarna ging de rit terug goed, ben richting Lokerenpassage gegaan Harm weer gesproken en loempia gekocht en gegeten. 

Mijn vader belde omdat ze vanavond kring hebben, hij had mijn mail gelezen.

Vanavond GKN studie bijeenkomst 19:30 inloop wederkomstkerk.

Ik voel me nu verder wel goed.

Statistieken;
18,43 Km afgelegd.
1:50:59 Opnametijd.
12,66 Km/u gem snelheid bij beweging.
26,76 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Gjh4z90BbWWj42_XQykR8fGmMmE9YY1U&usp=sharing
 

Fietsritten van deze woensdag


T shirts


Ontbijt Energy Mix met melk


Glansrijk voertuigen schilders


De Baken huis


Hier kaart op de bus gedaan, bij bushalte De Baken


Chainspray en garagezeep Action


Action kassa's


AAG Wielsum 


Kleine bocht rechts water met kroos


Relatief nieuw


Orthen spoorwegovergang niet voor auto's meer


Maisakker leeg


Onder A59 boomstronken voor kleine dieren


Soort openluchttheater Maaspoortweg
waarom 3 stukken beton weet ik niet


Glasbak, kledingbak en afvalbak


Voorheen paardenweide


Omronplas gesnoeid gedeeltelijk


Windmolen netjes gemaaid


Nieuwe windmolen vanaf het Maasoeverpad 
draait nog niet 


Stukje zig zag weg / brug A59


Zig zag weg


Demarrage werkplek 


Server ruimte en schoonmaakspullen 
mobkar noem ik die


Kasten hier nog gesloten


Keuken AS en Demarrage 


Deze keer weer zonder schip


Brug omgeving station oost / Bruistensingel


Bruistensingel Total tankstation al jaren onbemand


Bij Harm Shoe Care


Chinees

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.