zaterdag 16 oktober 2021

Zaterdag ochtend eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker om 8:00, ik was op tijd bij de eendenkooi. Daarvoor ontbijt en berichten gehad.

Toen ik mijn Geo Tracker App op pauze zette stond de teller precies op 13:13.

Heb veel met diverse kruiwagens gelopen met maaisel van Rut en anderen.

Ik had te verder te maken met; Ton, John, Paul, Teun, Annemieke, Tim, Alfons, Jacques, Thijs en Joep, met mijzelf meegerekend 12 mensen.
Afwezig; Wim, Rini en Sander.   

Ik voel me verder goed, blij dat ik weer geweest ben.

Statistieken van deze zaterdag;
1,76 Km afgelegd.
30:37 Opnametijd.
4,09 Km/u gem snelheid bij beweging.
5,14 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=16e0UWRdxyClSqIW0LUHADDF4edRJrnly&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


JOP (Jeugd Opvang Plek) zag er netjes uit


Vroeger hier een verbinding


Wildrooster


Pas gemaaid


Slot op draaibrug


Deze draaibrug


Ingang


Brug


Pad deze keer niet gebruikt


Naam onbekend


Oude boom


Wat dichterbij de tent en zo


Plas in het midden


Kruiwagen geladen


Boot ligt hier alweer even


Net gelost


Laatste stukje er uit


Brug


En weer leeg


Touw en zo


Oude boom


Weer leeg


Plank container


Gereedschap 


Onderdelen krat


Net gemaaid


Iets met rietschermen maken


Wildrooster daarachter A59


Stukje park


Stuw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.