donderdag 28 oktober 2021

Donderdag rondrit auto Loonse en Drunense duinen

Vanmorgen kon ik uitslapen, 11:30 afspraak met Jan van Ginkel, hij kwam me per auto ophaken voor een rit richting Loonse en Drunense duinen en Bosch en Duin horeca. 

Vandaag twee weergave routes, maar op Facebook alleen de laatste.

Een heel eind gereden en een stukje gewandeld.

Leuk om mee te  maken.

Daarna gelijk door gegaan per fiets naar het winkelcentrum boodschappen te doen en riem laten maken bij Harm.

Ik voel me verder goed, leuke dag gehad.

Vandaag verder weinig plannen, rustige avond hoop ik. 

Begin rit 11:29

Statistieken;
31,77 Km afgelegd.
39:49 Opnametijd.
49 Km/u gem snelheid bij beweging
111 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1pl38KE2oIAqTk9G7Tqr-HfY1_SJp-q6D&usp=sharing

Vervolg rit 12:10

Statisteken;
23,93 Km afgelegd.
1:54:30 Opnametijd.
23,77 Km/u gem snelheid bij beweging.
109 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Dbt3MMbc4Ufl_bJos50BqbKr-DA3uhdl&usp=sharing


Autorit vanaf huis 


Loonse en Drunensen duinen van twee kanten


Spoorwegovergang uit auto 


Boom omgeving zand


Eigenlijk panorama foto nodig


Bij bankjes


Andere kant


Bij het zand


Verder


Geen ruiters en wandelaars wel mountainbikes 


Stukje kaart


Overzicht


Horeca Bosch en Duin


Cassis


Apart huisje


Viooltjes


Beeld waarvan ben ik vergeten


Bij de pomp, werkte gewoon


Boerderij?


Stuk boom


Horeca


Porsche remklauw


Stukje weg uit auto 


Uit receptenboek niet besteld lag op de mat
ook geen rekening van Aviko


Vlakbij huis


Bij Shoe Care: Harm 


Dezelfde winkel


Veters


Midden plein Lokerenpassage


Kruidvat


Boodschappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.