zaterdag 2 oktober 2021

Zaterdag eendenkooi en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 tijd genoeg voor ontbijt, spullen pakken, berichten en vertrek lopend naar de eendenkooi.

Ik had daar te maken met Ton, John, Paul, Teun, Wim, Rut, Rini, Annemieke, Tim en Nelly.
Afwezig; Alfons, Jacques, Thijs, Sander en Joep.

Veel gewerkt met Paul bramen verwijderd en op de houtril gelost met kruiwagen en riek.

Het merk kruiwagen is Fort.
Het merk Ford begon met T-Ford te fabriceren.

Ik voel me verder wel goed, blij dat ik geweest ben.

Dadelijk komt mijn zus Mieneke is de bedoeling.

Statistieken;
1,76 Km afgelegd
38:57 Opnametijd.
3,93 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,45 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1BVBXDBvLgQdybcQpLkWeNpa75zdmINv3&usp=sharing


Wandelroute naar de eendenkooi en terug


Glasbak en kledingbak nog niet zo oud


JOP (Jeugd Opvang Plek) 


Hier zat vroeger een verbindingsweg


Vanaf het pad van Zwietenpark met water met 
daarachter de snelweg en de Bokkelaren flat


Wildrooster


Gemaaid ziet er weer netjes uit


Deur Eendenkooi kroos op het water


Tak bij boom


Bij ingang om laarzen te poetsen


Jaarringen


Hout klaar voor transport


Houtril, kruiwagen en fiets


Brug kun je ook met kruiwagen overheen


Stuk pad


Bij brug metalen balk 


Plas in het midden


Kruiwagen hark, snoeischaar, spa en riek


Van andere vrijwilligers 


Kruiwagen geladen met bramen, handschoenen van mij en Paul
takkenschaar op hengsels kruiwagen


Insectenhotel staat er goed bij


Stuk boom en plas


Gras op een grote hoop


Zomaar een tak


Deze groene Fort kruiwagen gewisseld 
met kruiwagen deze was van John


Camera met batterijen 


Noten en zo mijn eten


Hekken bij ingang staat er alleen 
als er bezoek verwacht wordt.


Bij ingang


Omgeving scoutinggebouw


Bij mijn voordeur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.