donderdag 7 oktober 2021

Donderdag fietsrit Haverleij, Engelenmeer, Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 maar ik stelde het opstaan een paar keer uit, om 8:58 belde ik Utrecht ouders, maar mijn vader verwachte net een telefoontje van de telefooncirkel dus hij belde daarna terug. Gisteren waren ze pas om 22:15 thuis van de kring van de kerk daarom niet gelijk terug gebeld. Gisteravond had ik de voicemail ingesproken en een paar keer gebeld.

Vertrokken voor een fietsrit, ik had de route niet exact in mijn hoofd, toch gelukt om andersom het Engelenmeer kunnen rijden. Nooit eerder vertoont en zeker niet op een donderdag. Eerst Willem kunnen spreken,  Daarna Lokeren, Sluisweg,  Treurenburg, Chauffeurscafé, Crevecoeur, Henriëttewaard, Sluis, Haverlij, de Bellaard, Engelenseweg, de Gemeint, Meerheuvelpad, de Beverspijken, Maasoevepad, over de Dieze langs de A59, Kobaltweg, Zilverenberg, Larenweg, Maaspoortweg, Romelaan en Lokerenpassage.

Bij Harm geweest, bij de Jumbo boodschappen gedaan.  

Ik voel me verder wel goed. 

Statistieken;
17,74 Km afgelegd.
1:53:10 Opnametijd.
1,72 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,56 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1DnQlVirhsYxJ1FCvtokQ9hmi1u_4gIui&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Pampusgras in de voortuin


Maaspoortweg omgeving tandarts


Oranje plastic afval


Kunst de naald


Speeltoestellen


Bij sportvelden


Begin Sluisweg


Huizen langs het water bij Sluisweg


Weinig wind wel mist 
daarachter de Maasdijk


Iets verderop


Meander school



Apart hoekje


Plas bij Sluisweg


Chauffeurscafé Treurenburg


Plas bij spuisluis Crevecoeur


Hefbrug en bedieningsruimte sluis Henriëtewaard


Maaisel wacht op transport omgeving Haverleij


Oberon stukje Haverlij


Brug?


Velderwoude


Snoeiwerkzaamheden 


Pas gedaan hier werd het 12:00 


Omgeving Engelenmeer


Pand district politie Beverspijken Engelen
Hier kaartje met blogadres aan belangstellende dame gegeven.


Voorheen paardenweide 


Campanile hotel


Wasstraten voor auto's bij tankstation


Soort openlucht theater nooit in werking gezien


Shoe Care Harm 


Boodschappen, ice tres perzik, bolletjes vanillevla,
Tikkels, chips, broccoli, aardappelen, vlees

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.