dinsdag 5 oktober 2021

Dinsdag Adm. Scholing en vader op bezoek

Gisteravond storing met Facebook en Whatsapp gelukkig ondertussen opgelost. Veel andere dingen deden het gelukkig nog gewoon.

Vanmorgen ging het opstaan redelijk goed, mooi op tijd bij de Adm. Scholing, Els was weer terug van haar vakantie. 

Ik had verder te maken met Bert, Herbert en Remco. Afwezig Prisca en Eric.

Rond 10:00 vertrokken, via de Helftheuvelpassage korte route, richting station, Emmaplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Klokkenlaan en terug.

Voor 11:00 thuis mijn vader kwam rond 11:20 wat vertraging met de taxi van mijn moeder gehad.

Daarna boodschappen gedaan, pannenkoeken gemaakt we hadden verder nodig melk, eieren, blik vruchtjes, de rest had ik nog. 

Even bij Janny de buurvrouw op bezoek geweest. 

Pannenkoeken gebakken en gegeten, toetje ook gehad.

Ik voel me nu verder wel goed.

Statistieken;
12,40 Km afgelegd.
1:12:55 Opnametijd.
12,23 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,92 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ldzw-aj2aNnK84tUFgxOLX7509jHmGp1&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Transformatorhuisje posters


Ingang van Zwietenpark


Water staat hier niet altijd 
windmolen nieuw draait nog niet


Fietspad-wegomlegging 
kon ik omheen


Betonnen afscheiding 


Laken met tekst er op 
ooit gescheurd geweest


Vlonders Hedikhuizerweg 


Spreekkamer


Toiletpapier


Dozen


Plant


Rotsblokken om deuren tegen te houden


Stukje schrift


Pas bijgewerkt


Ingang Demarrage en Adm. Scholing


Stukje water bij Hedikhuizerweg


Ingang Helftheuvelpassage


Slager


Blokker en zo


Taart


Zaden


Stekkerblokken


Zitje


Snickers crisp nooit eerde gezien


Matjes


Raamwissers


Borstels?


Nietmachine niet niet meer


Verhuisdozen


Kappers merken spullen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.