zaterdag 9 oktober 2021

Zaterdag fietsroute Treurenburg en zo

Gisteren deurtje keukenkastje bij buurvrouw Janny weer vast gezet, was zo gebeurd.

Vanmorgen ging de wekker om 8:00, maar ik was niet fit genoeg om naar de eendenkooi te gaan.

Wekker maar weer om 10;00 gezet. Onder de douche, scheren, ontbijt, berichten en vertrokken.

Rondrit via van Zwietenpark, Sluisweg, Treurenbrug, Orthen, Hambaken, Maaspoortweg, Lokerenpassage. Ben bij de Jumbo geweest, Energy mix, spruiten, aardappelen, boomstammetjes vlees, wafels, mergpijpen en drop samen genoeg voor 2 dagen.

Ik voel me verder wel goed nu.

Dadelijk naar Esther is de bedoeling.

11,94 Km afgelegd.
1:20:09 Opnametijd.
10,13 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,47 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1i3IOrFpg0HtLWyiNyVn_D_MOCHfjH0NP&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag


Poort achter deur


Stuwtje niet in gebruik


Noorderplas / van Zwietenpark


Brug deze keer niet nodig


Italiëbuurt 


Vanaf een fietsbrug over de Maaspoortweg


Fietsers twee richtingen en wandelgedeelte


Verzetje in fietspad


Stukje tuin


Weinig wind daarachter de Maasdijk


Brug niet nodig voor mij


Bushalte elektrische bussen met een soort bovenleiding


Trappen


Plas na snoeien weer goed zichtbaar


Treurenburg


2011 ophaalbrug met roeikano


Hier staat 2011 maar slecht te lezen


Onderstel vrachtwagen staat hier al heel lang


Plan B leuke naam voor een bot


Bocht met vangrails; Dieze, brug A59 
en Graaf van Solmsweg


Inrit huis rechts postbus


Mais gerooid 


Verderop bocht in de weg, kwam ik vandaan


Bokje nieuwsgierig ik had geen eten bij me 


Bij overweg Orthen 


150KV station elektriciteit Orthen


Op zaterdag gesloten


Cafetaria lang niet binnen geweest


Bocht bij water


Omgeving Lokerenpassage

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.