maandag 11 oktober 2021

Maandag Vught fietsenwerkplaats en Cementrum

Vanmorgen ging de wekker om 7:06 zodat ik op tijd kon vertrekken. Vught fietsenwerkplaats met Ad gehad. Verder waren we met 12 deelnemers, 6 personen niet geweest.

De pauze ging goed; de koffie smaakte prima.

Daarna de normale uitgang Parklaan / Boxtelseweg, maar nu links voorbij ingang laan van Voorburg, Kettingweg stuk onverhard. Kwam uit bij de rotonde bij de hoofdingang Zorgpark Voorburg. Laagstaat, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Parade Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Sint Teunislaan Cementrum, Klokkenlaan en terug.

Bij het Cementrum nieuwe buitenband voor mijn eigen fiets voor meegenomen.

Bij de Parade kwam ik Arjan en Jaco tegen, vader en zoon even mee gepraat.

Ik voel me verder goed, blij dat ik geweest ben.

Statistieken;
22,36 Km afgelegd.
2:00:59 Opnametijd.
13,49 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,50 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1UXQlBazEEEz69TywQFraqR-nuyANY-B5&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Orthenseweg, kom hier vaak langs


Hoogwerker voorheen GGZ pand


Omgeving Buitendijk


Bij plein Koningsweg


Photoshop stedenwand Jeroen Bosch op de hoek


Smeedwerk en wandelpad omgeving Heetmanplein 


Parklaan 21 met water


Rietkraag 


Kas, Magnolia, omgeving watertoren


Naam onbekend


Varken en kippen


Insectenhotel, kas en watertoren


Pauze gebouw


Naam onbekend


Leguaan 


Inpakpapier plakband, laarzen en zo


Eierdozen en boeken


Betekenis weet ik niet


Schakelklok


Fietsenwerkplaats voorheen stalling brandweerwagen


Lappenmand met sturen


Boutjes en zo


Lekke voorband


Kapotte kruiwagen


Vught Taalstraat / Marktveld chinees op de hoek


Halve trap kunst Sint Jan iets te ver af


Hieronder parkeergarage Sint Jan


Cementrum


Pauze ruimte Cementrum


Gekleurd tafelblad, met plant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.