dinsdag 19 oktober 2021

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en vader op bezoek

Vanmorgen ging de wekker 7:30; kon ik douchen, ontbijt en berichten lezen. 

Om 8:45 stond ik voor een dichte deur bij de Adm. Scholing Hedikhuizerweg, maar ik hoefde niet lang te wachten, want Els kwam er snel aan. Ze had in een lange file gestaan.

Verder was het leeg, alleen Prisca en later Bert kwamen er bij. Herbert, Remco en Eric niet gezien. Herbert is weer verhuisd naar een ander dagdeel.

Om 10:00 vertrokken naar de Helftheuvelpassage, rond gelopen en daarna richting station.

Kooikersweg, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Klokkenlaan en terug.

Mijn vader kon rond 11:00 komen en dat is aardig gelukt.

Plastic afval gedumpt, boodschappen gedaan; Jumbo postzegels en bij Mary andere boodschappen afgerekend.

Gekookt, gegeten afwas gedaan en toen was het al bijna tijd voor mijn vader.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
13,53 Km afgelegd.
1:17:52 Opnametijd.
11,46 Km/u gem snelheid bij beweging.
26,88 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=18dG4Oh3Rj5fDIppv0IBJuUgI63ojuU2&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


A59 Maasoeverpad even droog


Loods in aanbouw Graaf van Solmsweg


Hedikhuizerweg voertuig staat er al heel lang


Schriftje van vandaag


Puzzels


Wensboom


Theedoos


Pas geknipt zijkant AS


Helftheuvelpasssage


Hans Anders


ReBrown lunch en zo


Kinderspeelgoed


3 brillenzaken op een rij


Horloges


Shoeby zit ook op de Lokerenpassage


Formidabel kleding


Vers Inn broodjes en zo


Pinda's en zo


Vernieuwde flappentap


Portemonnee  


Nummer kaarsjes


Borden en zo


Ballonnen


Groenteboer


Kooikersweg tankstation 


Draak bij station


Kappersspullen


Rotonde Aartshertogenlaan


Klokkenlaan groen bij walkant weghalen


Boodschappen; Senseo pads, suikerklontjes, 
melk, aardappelen, haring, toetje, vlees, witlof, 
scheermesjes, Maizena, zonnebloemolie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.