zondag 3 oktober 2021

Zondag kerk met regen

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 ontspannen douche, ontbijt, berichten, regenkleding aan en vertrek richting kerk.

Maasoeverpad, Vutterpad, Kruiskampsingel, Evertsenstraat, kerk. regenkleding uit, jas ook opgehangen, mensen ontmoet, achterin gaan zitten.

Preek van dominee Wilschut over twijfel en zo was erg mooi. Na afloop heeft hij in mijn boekje geschreven. Na de dienst foto's bij de crèche gemaakt, ik was alleen.

Regenkleding weer aan gedaan, daarna Jan en Wim gesproken. Klaar voor onder water zei ik en toch geen onderzeeboot.

Terug korte route via de Graaf van Solmsweg, doe ik nooit op een zondag. De regen verminderde daarom dichterbij huis toch een kleine omweg genomen Maaspoortweg en van Zwietenpark.
Ik sprak daar twee vissers die hu tent aan het opruimen waren de wedstrijd duurde tot 12:00 zei hij.

Ik voel me verder goed gelukkig, geen grote problemen gehad.

Ondanks de regen toch voldoende foto's.

11,81 Km afgelegd.
1:08:39 Opnametijd.
13,35 Km/u gem snelheid bij beweging.
Fout hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1PTTZx6s5tZ_Ljdhcb_Vt2_WdadZtELyE&usp=sharing



Fietsrit van deze zondag

Volgorde verkeerd, 2 pogingen geen oplossing


Pisastaette Noorderplass


Onder snelweg A59 Graaf van Solmsweg


Opgebroken Graf van Solsmweg


<>


Kerk schoonmaakspullen en zo


Uit kinderboek


Ander boek


Totaal verschillende boeken


Potloden


Bak kan kantelen


Voor auto's?


Lampolie


Kan


Box en zo


Hier stap mee en zo


Mijn fiets vaste plek


Kopjes wachten


Vierkante sta tafel 


Kussens voorraad


Ichtus vissen


Van twee kanten leesbaar


Vaas met nepplanten 


Gewaarschuwd mens.....


Van achter gezien


Bijbel, boekje, schoonmaakflesje, bril


13 x 3 + 6 en andere tafel 6 er bij = 51.


Selfie


Vangrails A59 onder viaduct


Beetje roest


Hier even droog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.