woensdag 6 oktober 2021

Woensdag de was en Adm. Scholing

Gisteravond nog naar badminton geweest, het ging goed.

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, wel eerst de was gestart. en daarna niet veel gedaan. 

Ik moest rond 12:45 bij de Adm. Scholing aankomen en dat is gelukt, wel regen gehad. 

Ik had te maken met Els, Carol, Tom, Tamara en Eric. Afwezig was Corné.

Daarna omweg naar huis, Zandzuigerweg, Bruistensingel, Harendonkweg, Maaspoortweg, Lokerenpassage en terug.

Even bij Harm van Shoe Care geweest.

Terug naar huis gereden ik was net voor 17:00 thuis.

Ik voel me redelijk goed.

Statistieken;
12,86 Km afgelegd.
1:20:49 Opnametijd.
12,45 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,63 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1OImKKXjo0KsUNmeanXwfwNJCC-Ba1-s0&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


A59 viaduct even droog


Waterpomp


Onder de A59 door Graaf van Solmsweg


Ruwekampweg, gevel nieuw


AS schriftje


Mijn plekje bij printer en zo



Kunst


Demarrage tafel


Whiteboard stiften en magneten


Tosti ijzer 


Mijn plekje


Deze keer zonder schip


Bij Trierbrug en Brabant Hallen


Verderop Royal Welsh brug


Ertveldplas


Mercedes dealer


Renault dealer


Tankstation en spoor


Omgeving station oost


Brug gebruikt ik vrijwel nooit


Total tankstation onbemand


Flats Bruistensingel 


Lang recht stuk


Bruistensingel en Harendonkweg


A59 Harendonkweg


Bij Harm Shoe Care 


Idem


Idem


Idem



Mitra bier in feest verpakking

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.