donderdag 30 september 2021

Donderdag ontmoetingsgroep bij De Stijl en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:25 zodat ik na ontbijt, berichten richting De Stijl  Taxandriaplein kon fietsen.

Ik was er op tijd rond 9:30, de eerste die bij de ruimte naar binnen kon. Ik zag daar later Wisse, en later Indira, Joke, Sien, Sabine achter de bar niet gesproken.  Het ging over het overlijden van Marthy heb ik ook gekend. 

Rond 11:00 was het afgelopen, en ben ik vetrokken richting Ophoviuslaan, Bloem koffie gedronken, van Grobbendoncklaan, Graafseweg, Hintham, Wilhelminastraat, graffiti bij Sportiom, Stadion, station oost, Bruistensingel, Zevenhondtseweg, Eekbrouwersweg, Rompert, Klokkenlaan, Lokerenpassage en terug.

Bij Hintham kwam ik Erik tegen, hij is postbode even mee gesproken. Ik ken hem van Adm. Scholing lang geleden. 

Bij Harm geweest; was leuk.

Bij Jumbo Mary geweest was ook leuk.

Ik voel me verder wel goed, geen grote problemen gehad.

Verder vandaag weinig te doen, morgenochtend OAD Vught.

Statistieken;
13,75 km afgelegd.
1:28:28 Opnametijd.
13,15 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,19 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1OwRsoPZYuCCO_us8AZc3ibXknmpGf3Eu&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Taxandriaplein


Bloemen


Schotels of bakken


Haspel


Blokhaken


Zijkant bakje


Afgezaagd


Gereedschap en zo


Scanner


Koffiemelk, suiker, bekers, 
afvalbakje, zoetjes en zo. 


Schilderij


Klok staat stil


De Amazones


Bloem horeca


Bord



Kratten met plank om te zitten


Bankje


Dennenhof gebouw waar nu Bloem zit


Stoelen


IJzeren vrouw


Esso van Grobbendocklaan


Hintham 


Coppens Wilhelminastraat voor mijn belastingen


Apart hoekje


Netjes gesnoeid


Voorheen Pierre Kemps waar ik gewerkt heb


Graffiti 


Bij viaduct en hekken


Sportiom lang niet geweest


Stadion De Vliert FC Den Bosch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.