maandag 27 september 2021

Maandag Vught Voorburg fietsen

Vanmorgen ging de wekker om 7:10 zodat ik redelijk normaal op kon staan inclusief douchen.

De rit heen ging redelijk normaal, ik kwam mooi op tijd aan. Omdat Ad er niet was liep het allemaal even anders. 

Bezig geweest met een lekke band, en kruiwagen wielen demonteren en tijdig vertrekken na de pauze.

Ik had verder te maken met Chiel, Rudy, Rini, Henri, Ali, Petra, Marcel(2), Patricia, Wil, Mar Hein en Corné.
Afwezig Ad(2) en Frans.

Op de weg terug in de Taalstraat  kwam ik kort Henk Keukens tegen ze reden op een duo fiets zittend naast elkaar.

Daarna de Paardensteeg in, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Hekellaan, Bethaniëstraat, Schilderstraat, Zuid Willemsvaart, van Berckelstraat, Mgr Diepenstaat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, even thuis, Lokerenpassage en terug.

Bij de Jumbo kwam ik Hanneke en Coby tegen, Hanneke was lang geleden.

Bij de Maaspoortweg waren ze bezig met bomen snoeien gelukkig was het fietspad nog wel open.

Ik voel me verder goed, blij dat ik geweest ben.

Statistieken;
22,85 Km afgelegd.
2:39:54 Opnametijd.
11,84 Km/u gem snelheid bij beweging.
27,57 Km/u hoogste snelheid.
Bij de heenrit precies gepauzeerd op 1:00:00.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_2ZfsXm2kPXMhB_45Xk9o0G-o-bLBNag&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Aartshertogenlaan Tango en Las


Tunnel weer niet gebruikt


Omgeving Buitendijk


Caravan zoekplaatje 


Omgeving station tunnel


Water stroomt nog steeds


Koningsweg 101 hier nooit binnen geweest


Sier metalen en zo  


Speerstrijder is mijn associatie 
Gerard betekend dappere speerstrijder 
of sterk met de speer


Nieuw bij De Witte rotonde en brug


Varken in het midden


Kas


Veel klokken de meeste staan stil
Hok voor een leguaan


Schrikdraad nu kan het hek open


Fietsenwerkplaats in het midden
Dat witte gebouwtje noem ik het ketelhuis.
Rechterkant voorheen brandweerkazerne.
Nu Grab en Go soort horeca en kunstverzameling


Kruiwagenwielen er af kunne halen


Radio; arbeidsvitaminen, werkbank


Verzameling fietsen bij de ruimte 
in de buurt van de fietsenwerkplaats


Woestijnratjes 3 kooien naast elkaar,  
de twee links van deze buiten gebruik


Gif spuiten


Panda met bamboe kast


Haspel 4


Links inpak spullen, ei dozen, tijdschriften en zo


Crucifix begroeid


Beetje klimop en hulst verwijderd
in de grond 3 kunststof potten weggehaald 
En in een prullenbak verderop gedaan


Maaimachines voor en achter 


Bethaniëstraat


Groot Tuighuis heel lang niet binnen geweest


Staat er al even


Zuid Willemsvaart, omgeving Schilderstraat hekken relatief nieuw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.