vrijdag 3 september 2021

Vrijdag OAD Vught en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:05 zodat ik na douchen, ontbijt en berichten op tijd op de fiets zat.

Ik was vroeg bij de OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) 

Had daar te maken met Corné, Willy, Mario, Harold(2), Patrick, Ad, Ron, Sascha, John, Justin en Jork en anderen. 

Ik moest schroeven tellen 10 bakjes van 10 samen 100 in 1 doos. 22 dozen gevuld dus 2200 schroeven door mijn handen gegaan.

Na Vught Boxtelsweg, Taalstraat, Paardensteeg, Zuiderplas, en bij de Pettelaarseweg Sjors(85) weer ontmoet. Verder gereden langs de Parade, Sint Jan, Sint Josephstraat, Kapelaan Koopmansplein, Romertsebaan, Klokkenlaaan, Vera kwam me tegemoet fietsen, van Zwietenpark, markt Lokerenpassage, Harm en terug.  

Rond 16:30 misschien weer Martin Gijzemijter. en morgenochtend misschien eendenkooi.

Ik voel me verder goed gelukkig.

Statistieken;
23,94 Km afgelegd.
2:04:31 Opnametijd.
13,43 Km/u gen snelheid bij beweging.
22,5 Km/u hoogste snelheid. 

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1I0m-9_P4WFFnTI82dMnVpieJuY7YiaZM&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Steigers weg


Omgeving Buitendijk


Stationsweg


Bij station


Stukje station


Omgeving Paleisbrug


Links naar beneden kon ik langs


Brug ligt er al


Kerk Taalstraat Vught


Raadhuis Vught


Park Glorieux voorheen zusterflat?


Groene dakpannen


Omgeving Laagstraat Vught 


Geen punt bij Karwei 


Parkeerplek Kettingweg zicht op rotonde 
bij hoofdingang Zorgpark Voorburg


10 bakjes met 10 schroefjes


Torch schroeven


Kratten


Plastic nietjes


Labels voor dozen met nietjes


Weegschaal 


Veger en blik etc. in kast bij ingang


Pauze Mars en Snickers gekocht koffie gratis


Na 11:00 snoepjes en water


Chinees op hoek Taalstraat


JOP (Jeugd Opvang Plek) Zuiderplas


Smakenrad 


Parade en Sint Jan


Basiliek café


Hinthamerstraat en Sint Josephstraat
Hans Anders onderin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.