dinsdag 21 september 2021

Dinsdag Adm. Scholing en vader op bezoek

Vanmorgen ging de wekker om 7:35 zodat ik tijdig op de fiets kon zitten. 

Rit richting Adm. Scholing ging goed, maar de deur zat nog dicht. Voicemail Nelly ingesproken, ze kwam kort daarna aangereden met de sleutel bij zich. Zij ging koffie zetten, en ik mijn computer opstarten. 

Verder aanwezig Bert, Herbert en Remco. Afwezig Prisca, Marieke en Eric.

Berichten afgehandeld, ik moest om 10:00 vertrekken omdat mijn vader rond 11:00 op bezoek kon komen.

Via de Helftheuvelpassage gegaan, kort bezoek Big Bazar en buitenom weer terug gelopen.

Verder normale rit ik was ruim voor 11:00 thuis. In de stoel in slaap gevallen toen belde mijn vader aan rond 11:11.

Boodschappen gedaan, gekookt pasta met kastanje champignons, saus, spinazie, achterham en toetje.

Ik voel me verder wel goed, dadelijk rustig de avond in en badminton is de planning.

Statistieken;
12,3 Km afgelegd.
1:22:17 Opnametijd.
11,17 Km/u gem snelheid bij beweging. 
23,01 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ZjXmFxXvmcEqtIhOlcGCyw2LYIfLTPG2&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Rechts eendenkooi


Rechter windmolen nieuw draait nog niet


Gemaaid 


Windmolen ongeveer in het midden


Woon boten


A59 viaduct water en Graaf van Solmsweg


Transformatorhuisje 


Hoogspanningsverdeelstation 


Waterwerk Graaf van Solmsweg


Sligro


Hoekje Adm. Scholing


Koffie en thee in orde


Helftheuvelpassage 


Bankje en zo


Kinderspeelgoed


Slager


Smartwatches


Groenteboer 


Big Bazar rollen tafelkleed op lengte te maken


Big Bazar ballen


Big Bazar chips


Big Bazar handzeep 


Big Bazar voor kinderen


Papier in plastic


Gekoelde dranken


Buitenom terug naar fiets lopen


JOP (Jeugd Opvang plek)
bij trapveldje voetbal en watertappunt 


Een paar identieke gebouwen naast elkaar
moeilijk in beeld te brengen


Stevige afzettingen


Bouw bij onderwijsboulevard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.