vrijdag 24 september 2021

Vrijdag OAD Vught en Sjors en zo

Vanmorgen ging de wekker om 7:05 zodat ik kon douchen, ontbijt, berichten en tijdig vertrek richting Vught.
Bij OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) Kettingweg had ik te maken met Willy, Mario, Harold(2), Patrick, Ad, Ron, John, Justin, Corné, Mardi en Ton. Jork en Sascha waren er niet.

Ik moest etiketten plakken op doosjes met plastic nietjes, dozen vouwen, en shampoo inpakken. En de gevulde dozen op de palet zetten.

Veel vragen had ik weer.

Daarna rond de Zuiderplas gefietst, Homeruspad gereden, bij de Pettelaarseweg Sjors weer ontmoet was leuk. Verleden week had hij een begrafenis en ik was te moe om naar OAD te gaan. 

Daarna via de Parade, café de Unie, van Berckelstraat, Mgr Diepenstraat,  Klokkenlaan, thuis, Lokerenpassage en terug.

Bij Harm geweest, langs de markt gelopen, bij de Zeeman en Jumbo geweest boodschappen gehaald..

Ik voel me verder goed, genoeg kracht om te functioneren gekregen. 

Statistieken;
26,21 Km afgelegd.
2:45:05 Opnametijd.
12,4 Km/u gem snelheid bij beweging.
34 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1YfxqO1Yb-mZ60_21O5xNAGAHcdCZMVrp&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Rompertsebaan, gevel redelijk recent vervangen
heel lang gelden voor mijn werk 
met printers binnen geweest


Brug omgeving Buitendijk


Schuine gevel uitzendbureau beneden


Zandstaette plein gewijzigd ruim een jaar geleden


Reclamebord


Photoshop stedenwand de draak op het einde


Stuwen wandelpad er overheen


Vlonders om overheen te lopen


Vistrap 


Brabant service station nu vergaderruimte 


Splinternieuwe fiets en wandelbrug bij "De Witte" van der Valk| 


Rotonde ligt laag


Luiken


Zuilengang Taalstraat 


Crucifix, er mag gesnoeid worden


Fietspad nu weer open


Bedrijven hier gevestigd


Park Glorieux 


Stickers om op dozen met plastic nietjes te plakken 


10


Stapel rode plastic nietjes waren Ton en John mee bezig vandaag.


Weegschaal en zo


Doosjes vouwen diverse gedaan


Shampoo twee soorten 


Pauze mars en snickers gekocht koffie gratis


Carillon Zorgpark Voorburg omgeving receptie


Uitgang Boxelseweg

Bossche broek water en flat verderop


Vanaf het Homeruspad


Gedaantes omgeving Parade en Sint Jan parkeergarage

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.