vrijdag 10 september 2021

Vrijdag OAD en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:05 tijd genoeg om op te staan, douche, ontbijt, berichten en vertrek.

De rit heen ging goed, weer over de nieuwe brug bij De Witte, en bij park Glorieux moest ik aan de andere kant van de weg rijden.

Ik was mooi op tijd aanwezig bij OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) Vught Kettingweg 5.

De rit terug ging goed, Sjors op de valreep gesproken bij de Pettelaarseweg  Via de Parade, Mgr Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, Lokerenpassage en terug.

Deze keer labels met barcode en beschrijving plakken op lege zakken diervoer. Het waren behoorlijke stapels geworden. 
https://www.riverwoodpetfood.com/

Ik had te maken met Willy, Mario, Harold(2), Patrick, Ad, Ron, John en Jork. 
Afwezig Sascha, Justin, Corné en Mardi met vakantie.

Terug eerst naar huis voor de rugzak, en gelijk daarna richting Lokerenpassage Harm gesproken en bij het Stoepje cake gekocht en ik kreeg een kleine snijplank cadeau met logo.

Daarna richting Jumbo daar zag ik Lex die vandaag 60 is geworden. Geen Mary deze keer wel Els gegroet.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
23,45 Km afgelegd (grappig)
2:40:59 Opnametijd.
11,18 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,08 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1jCihoO6fwL71WALGhzmuVmGhnRI43H1-&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Klokkenlaan  flat


Orthenseweg voorheen Metropool of zoiets


Omgeving Buitendijk


Station rechts uitzendbureaus 


Essent gebouw


Parkeerplek bij Heetmanplein opbouw iets met boulevard of zo


Voertuigen


Splinternieuw brug rechts afgelopen maandag 
voor het eerst overheen geweest, nu pas tweede keer


Rotonde ligt verdiept 


Maurickbrug vanaf het Maurickplein Vught


Rotonde Vanaf de Kettingweg bij hoofdingang Voorburg


Stapel plastic nietjes


Mijn werkplek van vandaag


THT datum en barcode en tekst op de lege zak geplakt


Voorraad voldoende


Lege labeldrager


Rol was voldoende


Pauze mars, gevulde koek (samen €1,40)
koffie gratis


Overzicht ruimte bij pand WSD onderkomen


Carillon en laan


Deze foto maak ik nooit 


Boxtelseweg ganzen toen ik mijn fietstas open deed 
kwamen ze allemaal heel dichtbij, 
blijkbaar worden ze soms gevoerd.



Deze brug is bijzonder ooit pas 1 keer 
over geweest jaren geleden als ik het nog goed weet.
Soort heilige grond in mijn beleving
Visueel niet zichtbaar te krijgen


Segers gemaal


Kunst omgeving Parade gedaanten


Parade kring vrienden


Parade


Venetië in het klein


Jeroen Bosch tuin, ik was hier alleen 
komt niet veel voor


Bloem naam onbekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.