zaterdag 18 september 2021

Zaterdag eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 ontbijt, berichten en vertrek lopend naar de eendenkooi.

Ik was er mooi op tijd, en had te maken met Ton, John, Alfons, Rini, Sander, Annemieke, Tim, Nelly, Joep, Rut en Lars(kleinzoon van Rut),  Afwezig Paul, Jacques en Thijs.

Ik heb voornamelijk gewerkt met Nelly. In de pauze ging het o.a. over leeftijden. Lars de jongste en Nelly  de oudste ik ongeveer gemiddeld denk ik.

Na de pauze vertrokken, korte route terug.

Ik voel me verder wel goed, niet eenvoudig maar dat hoeft ook niet.

Dadelijk boodschappen doen bij Harm kletsen en verder weet ik het nog niet.

Statistieken;
1,48 Km afgelegd.
27:06 Opnametijd.
3,94 Km/u gem snelheid bij beweging.
30 Km/u hoogste snelheid(fout).

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1zcRjfgpug2dAxqJcoQ-UWxoGIUepR1wo&usp=sharing


Wandelroute eendenkooi heen en weer


Ingang van Zwietenpark


Dezelfde


Voorheen verbinding


Lang recht stuk rechts eendenkooi


Deur


Brandhout en bezems voor laarzen en zo


Stalling kruiwagens


Bij water


Brug kun je met kruiwagen overheen


Vandaag niet nodig


Tweeling vandaag niet nodig


Snoei gereedschap in kruiwagen wel Fort


Bij container houtril en kippengaas


Hark (antenne) en snoeischaar


Wagen vol geladen


Riet aan de overkant


Volle wagen


Tafel kan ingeklapt worden gebeurd nooit


Opbergplek 


Nestkastje bij oude boom


Rugzak, handschoenen en Aloë drinken bij de hand


Naast elkaar


Oude boom dood


Zicht op de plas onder tent


Afvalbakje, zitjes vloerbedekking en handschoenen


Zak hooi


Emmer met touw


Bezems in licht


Snoeischaren en zo


Brug ingang

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.