zondag 12 september 2021

Zondag kerk en route terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:38 medicijnen, aankleden, ontbijt, berichten, geen tv vanmorgen. 

Onderweg weer foto's kunnen maken, en ik was mooi op tijd in de kerk.

Paar mensen gesproken we hadden onze eigen dominee Pim Poortinga vanmiddag zijn vader voorganger is het plan.

Na de dienst heeft Pim in mijn boekje geschreven, en kon ik diverse mensen spreken. Yvonne, Kees, Pieter, Wim(2), Marjanne en anderen.

Daarna ongebruikelijke route terug gefietst.

Ik voel me verder wel aardig goed gelukkig.

Vanmiddag dus weer een kerkdienst waar ik bij wil zijn.

Statistieken;
13,38 Km/u afgelegde afstand.
2:13:22 Opnametijd (laat op pauze gezet).
11,44 Km/u gem snelheid bij beweging.
27,57 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1xg9Ovd3O1YHNAqM4t7_fulS-e8i791X3&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag

































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.