zaterdag 11 september 2021

Zaterdag eendenkooi

Vanmorgen ging om 8:00 de wekker, uit diepe slaap op kunnen staan. Ik was ruim op tijd bij de eendenkooi daar was het rustig, ik had te maken met Paul, Ton, John, Alfons en Rini.

Afwezig; Sander, Jacques, Thijs, Annemieke, Tim, Nelly, Joep, Rut, Teun en Wim.

Samen met Paul veel wortels en groen onkruid uitgegraven en afgevoerd.

Na de pauze weer vertrokken.

Ik had mijn rugzak gevuld met Aloë fles drinken, handschoenen en jas. Jas niet nodig gehad.

Bij de route terug toevallig Rian van badminton en zijn vrouw mij tegemoet gefietst.

Ik voel me verder wel goed, dadelijk even rust proberen.

Statistieken;
1,6 km afgelegd.
32:12 Opnametijd.
3,97 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,52 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=16b1D4p1KBJS8xBw5qU97l-4w_0Sa9oIJ&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Drie sprong


JOP koeienhuisje


Geen Fluitenkruid




Vroeger verbinding


Wildrooster


Water tussen pad en snelweg A59


Over de brug eendenkooi


Nieuw bord op deur


Ook nieuw


Bever langs geweest


Brandhout


Jaarringen 


Kruiwagens


Kleine brug


Kroos op water
kippengaas om boom


Bij brug


Verbinding


Plas in het midden


Workmate, bank en tafel 


Dood


Wandelgang


Camera voor observatie dieren en zo


23 insectenhotel


Gereedschap


Besjes


Bankjes bij insectenhotel


49 bij insectenhotel


Bovenkant weer netjes gesnoeid


Boom in het midden


Kooikershuisje en volle kruiwagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.