woensdag 22 september 2021

Woensdag Adm. Scholing en kring

Vanmorgen was ik erg moe, wel op tijd de was gestart en opgehangen. Ik hoefde pas om 12:15 te vertrekken en dat is gelukt. 

Adm. Scholing was rustig, ik had te maken met Nelly, Carol, Corné en Tim. Afwezig Tamara, Eric en Hanny.

Daarna iets eerder vertrokken en via Zandzuigerstraat, Bruistensingel, Harendonkweg en Lokerenpassage Harm gesproken..

Even rust en toen kwam Wim me halen om 17:15 en daar samen met Coby gegeten.

Vertrokken naar de kerk voor de kring, maar we waren maar met 5 mensen.

Ik voel me verder wel goed gelukkig.

Statistieken;
12,51 Km afgelegd.
1:05:43 Opnametijd.
12,33 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,38 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1u2Jw4AB-gzWh4pYziv0SEYazgmMT5VKS&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


T shirt ooit gekregen van Adri


Brug eendenkooi


Noorderplas vanaf fietspad


Stop bord 


Nieuwe windmolen


Vanaf de brug van het Maasoeverpad 


Rechts nieuwbouw


Gras en groen


Hedikhuizerweg


Ruwekampweg


Adm. Scholing printer / copier


Werkplek


Stiften en zo


Examens


Pauze tijden


Zandzuigerstraat


Deze keer weer zonder schip aangemeerd


<>


Trierbrug


Bij trap


Trierbrug


Fietspaden linker en rechter


Tankstation


Carolus, nieuwe huizen


Pas opgeleverd


Harendonkweg vederopA59 snelweg er overheen


Bij familie Raes


Biertje er bij 


Poppen


Piano

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.