maandag 13 september 2021

Maandag Voorburg en terug

Het opstaan ging redelijk goed vanmorgen, hoewel ik de maandag lastig vind normaal gesproken.

Ik zat op tijd op de fiets, zodat ik me niet hoefde te haasten. Ik had te maken me Ad Rovers, Chiel, Rudy, Rien, Henri, Ali, Petra, Marcel(2) en Patricia. Fiets collega Ad was met vakantie. En verder afwezig Frans en Wil.

Ik moest kinderfietsen verzamelen, de nietmachine weigerde, en ik heb veel afval verwijderd in de fietsenwerkplaats, ook de spullen opgeruimd en werkbanken leeg gemaakt.

Na de pauze weer vertrokken, hoewel ze toch nog karweitjes hadden, maar ik vond het mooi geweest.

Terug weer via de Taalstraat, Paardensteeg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Hekellaan, Sluis 0, Graafseweg, van Grobbendonklaan, Bruistensingel en Harendonkweg. Bij het Geerke app gestopt en route gemaild.

Ik voel me verder wel goed. dadelijk apotheek poeder halen en kleine boodschappen.

Statistieken;
20,71 Km Afgelegd.
1:56:12 Opnametijd.
11,9 Km/u gem snelheid bij beweging.
36 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1DqHxskUh6vIey95kMRM0fNtJ0vt_LZTX&usp=sharing


Fietsroute van deze maandag


Bankje en daarachter gemaaid


Aartshertogenlaan


Voorheen GGD nog niet klaar


Omgeving Buitendijk


Schuine stuk naar beneden begint hier


Station en uitzendbureaus


Balkons


Photoshop steden wand


Kunst foto bij parkeergarage Sint Jan


Smeedwerk op 6 plaatsen op deze brug


Rechts nieuwe brug


Horeca Taalstraat lage deur


Ingang Boxtelseweg zorgpark Voorburg


Even afzetlint weghalen


Varken stopcontact neusje


Watertoren ingang 7B


Kas en insectenhotel


Grab & Go


Overgeschoten van zadelpen die mega vast zat.
fiets daardoor niet meer te gebruiken


Nieuwbouw bij Paardensteeg, onder het huis een hele grote kelder


Viaduct einde Paardensteeg


Vanaf een brug


Andere brug


Sint Jan ingang parkeergarage Hekellaan


Kunst met trap en zo


Bettina Krol vishandel links watertoren. 


Hoek Graafseweg van der Veer dierenwinkel


Bij station oost ruggengraatbruggen  


Bruistensingel 


Oud ijzer 
gekregen weggegooid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.