woensdag 29 september 2021

Woensdag was, poetshulp en Adm. Scholing en terug

Vanmorgen hoede ik niet vroeg op te staan, moest wel de schone was inruimen, beddengoed klaar leggen, wachten op Jolanda van Tzorg poetshulp; ze kwam rond 11:00. Bed verschoont, was gestart, en vertrokken naar Adm. Scholing het regende vrijwel de hele rit. 
Ik had bij Adm. Scholing te maken met José, Carol, Corné, Tim en Tamara. Eric was er niet.

De rit terug ging aardig goed, Zandzuigerstraat, station oost bezocht, Bruistensingel, D'n Boerderij, Harendonkweg, Maaspoortweg, Lokerenpassage, Harm bezocht, bij de chinees een loempia gekocht en weer terug.

Gegeten en kliko aan straat gezet.

Ik voel me verder wel goed, blij dat ik weer zover ben gekomen.

Morgenochtend alleen ontmoetingsgroep, verder hoef ik negens heen.

Statistieken;
13,61 Km afgelegd.
1:25:11 Opnametijd.
12,76 Km/u gem snelheid bij beweging.
Fout hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=13MRDTZGvoFqaaPlVf2OHLIby8YQiizXC&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Even droog onder viaduct bij A59


Werkplek


Koffie of thee beker


Keuken Adm. Scholing 


Bekers personeel Demarrage 


Thee doos


Vogelhuisje


Stukje Heineken terrein


Deze keer zonder schip


Vanaf de Trierbrug kijkend naar de Royal Welshbrug


Weg richting Royal Welshbrug


Bord bij station oost


Station oost


Pierson college


Brug bij station oost


Vanaf de brug


Ook bovenop


Ruggengraatbruggen 


Voorheen KPN vak binnen geweest lang geleden


Ingang


Meubilair buiten


D'n Boerderij voertuig


Herfst koffie


Fietsrek


Brug over de Bruistensingel


Gedenkpunt ongeval


Mozaïek bankje 


Achterzijde


Stukje Twin Towers Maaspoortweg


Kunst Maaspoortweg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.