woensdag 8 september 2021

Woensdag de was, Adm. Scholing en Harm

Vanmorgen ging de wekker om 7:55 zodat ik voor 8:00 de wasmachine kon starten. Rond 9:00 de schone was afgehaald en om 10:00 verder opgestaan. De was had met tellen van kledingstukken te maken, 7 T-shirts en 7 paar sokken maar 8 ondergoed.

Toch allemaal goed gekomen, en vertrokken naar de Adm. Scholing, daar was het rustig, ik had te maken met Els, Carol, Tom, Corné en Eric. Tamara was met vakantie.

Een scan van mijn schriftje van deze week kunnen maken en mailen naar John, wel lastig moest opnieuw de pc opstarten vanwege een storing. 

De weg terug ging via een leuke omweg en toch was ik snel bij Harm.

Vanavond verder weinig bijzondere plannen en morgen ook niet.

Ik voel me verder wel goed nu, maar de dag verliep lastiger dan ik van te voren dacht.

Statistieken;
12,31 Km afgelegd.
1:20:06 Opnametijd.
12,11 Km/u gem snelheid bij beweging.
25,72 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze woensdag


T-shirt


T-shirt


Ik had nog melk over, met Nesquik 
chocolade poeder chocolademelk gemaakt
Placemat met orka en zo


Naar links of rechts, ik moet bijna altijd links hier


JOP vuilnisbak


JOP wijn en pistachenootjes overgeschoten 


Windmolen links draait al jaren de 
rechter nog net niet 
in totaal 4 nieuwe waarvan nu 2 draaien


Stilstaand nog


Vanaf een brug over het water


Begin Engelen bord 
Graaf van Solmsweg


Onder de A59


Ruimte voor water


Ook nog stilstaand rechts nieuwbouw


Voorheen pand uitgebrand, lang een tent gestaan
nu niets bijzonders meer


Sligro Ruwekampweg


Hedikhuizerweg, staat er al heel lang


Detail bord Adm. Scholing


Pepermunt schaar, paperclips en dat soort dingen


Zonnecellen zetten bloem in beweging


Thee doos pas bijgevuld


4 schuine gevels


Tango tankstation bij Citroën dealer


Begin Heinenken brouwerij


Vandaag geen schip aangemeerd


Was te drogen bij chauffeur uit het buitenland


Verderop Royal Welshbrug vanaf de Trierbrug


Nieuwbouw rolluiken; bij de buren niet


San Salvator voorheen kerk nu gezondheidscentrum


Motoragent


Oude verkeerlichten gesloopt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.