dinsdag 7 september 2021

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en vader op bezoek.

Vanmorgen ging de wekker en kon ik redelijk normaal opstaan.  Medicijnen, ontbijt, berichten en vertrek.

Onderweg nog een paar foto's gemaakt, en tijdig aanwezig bij de Adm. Scholing.

Ik had te maken met Els, Bert en Remco. Afwezig Prisca.

Via de Helftheuvelpassage route langs het station en Aartshertogenlaan.

Toen mijn vader er was oude jas en plastic afval in de fietstassen gedaan. Eerst ingeleverd en toen kort langs Harm gegaan. Bij de boekwinkel kocht mijn vader drie A7 notitieblokjes.
Statiegeldflessen ingeleverd bij Jumbo kwam uit mijn rugzak.

Els ontmoet was even geleden.

Pak kip Tandoori gekocht en alles wat daarbij hoort.

Thuis gekookt, gegeten en de afwas gedaan.

Mijn vader moest weer tijdig naar huis met de bus en trein.

Ik voel me verder goed, blij dat alles goed is verlopen.

Vanavond weer badminton voor het eerst.is de bedoeling.

Statistieken;
12,26 Km afgelegd.
1:17:02 Opnametijd.
12,05 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,33 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1paX9WqDG2O4znzOPE6A9PNY092sULF3S&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Noorderplas


Gemaaid


Vanaf het Maasoeverpad / A59 uitzicht


Plas bij gemaal Graaf van Solmsweg


Hedikhuizerweg staat er al lang


Heggenschaar op benzine


Maakt veel herrie bij Adm. Scholing


Bord Demarrage 


Dezelfde ruimte


Handzeep


Oude stereo 


Hedikhuizerweg, hier staan vaker veel vrachtwagens


Stukje Helftheuvelpassage bij Zee & Zo


Wat er niet mag


Hans Anders


Slagerij 


Reisbureau


In het midden


Groenteboer 


Witlof en tomaten


Big Bazar ballen


Tafelzeil op maat


Asbak


Kleine bankjes en tafel


Ingang


Trapveldje


Water tap punt


Simon Stevinweg


Terminus, Folk Pub omgeving station


Kemps bike totaal fietsenwerkplaats en showroom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.