zondag 26 september 2021

Zondag kerken burendag en terug

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 8:30 zodat ik kon douchen, ontbijt, berichten en vertrekken.

Normale dienst met Pim Poortinga onze eigen dominee. Na afloop schreef Pim iets in mijn boekje en daarna vertrek burendag pinksterkerk de Toevlucht en mensen van de Apostolische kerk waren ook uitgenodigd. Ik had verder gesproken met Wim de Ruiter, Cor, Janny en anderen. 

Na 12:00 vertrokken voor een omweg richting huis. Rond het Engelenmeer, Haverleij, Vutterpad(2), Maasoeverpad, Treurenburg, Maasboulevard, Oud Empel, en terug.

Stukje Treurenburg was  ongebruikelijk voor een zondag.

Ik voel me verder wel goed, niet heel veel rust nodig. 

Wellicht vanmiddag ook naar de kerk. 

Statistieken;
20,59 Km afgelegd.
1:52:18 Opnametijd.
12,93 Km/u gem snelheid bij beweging.
85Km/u hoogste snelheid (fout) 

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1rX1wkGm1mjHFzRwWBtSIHgLH6j2Yf1pd&usp=sharing


Fietsroute van deze zondag


Noorderplas


Bocht in zicht


Omron plas recent gesnoeid


Voorheen paardenweide 


Dijk vanaf  Maasoeverpad


Loopt omhoog


Begin Engelen


Brug bij Vutterpad


Kerk hier nooit eerder gezeten


Bijbel en mijn boekje


Toevlucht kerk pinkstergemeente


Kerkzaal


Aparte stoeltjes


Grote plant


Bijbelboek lag hier open 
Herziene Statenvertaling


Bokje bij FF-R-UIT camping


Varken stukje hek


Camping


Stuw brede bek


Met de fiets kun je hier rechtdoor


Asfalt hier redelijk nieuw waarom zwart ipv lichtrood?


Vanaf een brug bij Vutterpad


Deze windmolen staat hier al best lang


Met fiets oversteken bij milieu station 


Zonnepanelen


Afvalstoffendienst Treurenburg


Roodbont vee bij brug naar Hedel


Maasboulevard

AERA, TERRA , AQUA en IGNIS


Nieuw bij de Maas afvalzakjes en zo


Maasboulevard nieuwe afvalbakken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.