zaterdag 25 september 2021

Zaterdag eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker om 8:00, ik liep op tijd richting eendenkooi en kwam daar op tijd aan.

Ik had te maken met Ton, John, Alfons, Paul, Jacques, Thijs, Teun, Wim en mezelf.
Afwezig; Rut, Rini, Sander, Annemieke, Tim, Nelly en Joep

We moesten rietbalen verplaatsten en ik moest ze tellen, ik geloof tot 46.

Daarna met Paul bramen verwijderen en daarna pas pauze om 10:30.

Op de weg terug kwam ik Rien van Beuningen tegen ken ik van de contactpoli is alweer lang geleden. Het ging nu weer goed met hem gelukkig.

Ik voel me verder wel goed nu, maar eenvoudig was het niet..

Statistieken;
1,58 Km afgelegd.
31:46 Opnametijd.
3,84 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,26 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1G7YOxcvq-G3SyXh09DEMIIu9BnLIgW3o&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


3 sprong


Tussen van Zwietenpark en en A59 snelweg


JOP op afstand


Wildrooster


Nog meer water tussen park en snelweg


Pas gesnoeid


Draaibrug eendenkooi


Rietbalen bij ingang. 


Detail


Haardblokken hout


Nog meer hout bij de ingang


Kruis


Kruiwagens en hout


Meer rietbalen


Stuk wandelroute


Brug 


Touw voor rietbalen


Herfst bladeren


Plas in het midden


Rietwand 


Bij de container 1 grote kruiwagen 
kunststof bak zijn er 2 van


Gereedschap container


Matten container


Meer kruiwagens


Deze hadden Paul en ik


Bankjes en insectenhotel


Riet bovenop weer goed sinds verleden week


Boom bij plas


Stukje speculaaspop gegeten


Kunst RVS beest, koe of paard of zo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.