donderdag 2 september 2021

Donderdag fietsrit pontje bij Alem en terug

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, lekker uit kunnen slapen.

Daarna vertrokken via Lokeren, Maasdijk,  Gewande, het Wild, pontje bij Alem en dezelfde weg terug. bij Oud Empel het Achterpad, over de Maaspoortweg, Lokerenpassage. Daar Harm gesproken en bij Mary van Jumbo boodschappen afgerekend. Bij de Maaspoortweg fietste Wim en ik een stukje samen. Bij de Lokerenpassage zag ik Marianne; kort gesproken.

Vandaag weinig te doen verder.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
21,75 Km afgelegd.
2:01:44 Opnametijd.
12,55 Km/u gem snelheid bij beweging.
25,37 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze donderdag


Staat hier vaak


Tuin pas opnieuw aangelegd


Allerlei dieren


A2 trappen bij viaduct


Gemaaid gras wacht op transport


Wiel


Bij sluis Maximakanaal


Sluisdeur


Wiel bij dijk


Roodbont vee op afstand


Hek met wiel


Camping


Mooi houten pand


Crucifix met bloemen


Ooievaarsnest later zag ik een ooievaar


De Blauwe Sluis horeca


Gemaal Gewande


Tekst slecht te lezen


Gemaal Gewande


Bij pontje naar Alem


Vertrekt net


Tarieven pont


Glijbaan monster


Functie onbekend


Wiel


Omgeving sluis Maximakanaal 


Draaien en je hoorde en stem


Mooi gemaakt


Begraafplaats Oud Empel


Water vlak bij mij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.