donderdag 16 september 2021

Donderdag ontmoetingsgroep bij De Stijl en terug

Vanmorgen ging de timing lastig, uiteindelijk zat ik op op tijd op de fiets. Brief voor Esther in de brievenbus gedaan. Kwam op tijd aan bij De Stijl, de deur van onze ruimte was op slot, Indira, Joke, Sien, Marti, Wisse, Clementine, en Sabine in de huiskamer aanwezig. De 1 vaker ontmoet in het verleden dan de andere.

Lastig start verder met de taxi voor Sien regelen. En een beetje ruzie.

9:30 begonnen tot 11:00 en daarna vertrokken voor een rit terug.

Ik ben niet op onbekende plekken geweest, maar soms ongebruikelijke richtingen.

Ik voel me veerde wel goed, niet bang maar wel alert.

Hierna boodschappen doen, bij Harm buurten en verder weinig te doen.

Statistieken;
11,45 Km afgelegd.
1:12:04 Opnametijd.
11,54 Km/u gem snelheid bij beweging.
26,47 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze donderdag


Mozaïek bankje Rompertsebaan 


Huiskamer De Stijl


Rozen in de gang


Bankschroef 


Houten bankschroef


Afvalemmer


Aanrechtblad, catering bekers, suiker, melk, roerhoutjes, theezakjes 


Administratie 


Flipover later meer tekst er bij gezet.


Buurtwinkel gesloten op donderdag


Range Rover aanhanger met 3 assen zie ik niet vaak


Kunst 


Bocht


Ronde vormen


Hinthamereinde


Zuid Willemsvaart


Apotheek voorheen kerk vermoed ik


Bethaniëstraat 


Kunst bij Hekellaan (Jeroen Bosch?)


Militaire rijbaan


Horeca links rechts richting Parade.


Binnendieze vaartochten startpunt


Plein zicht op Paleisbrug en Essent gebouw.


Kunst Sint Janssingel voorheen bij de Toonzaal


Fietsbrug over de Dommel


Vanaf de brug


Kwikfit omgeving Brugplein


Omgeving Dieze


Voetbrug richting Citadel 



Rotonde Aartshertogenlaan, Rompertsebaan en Mgr Diepenstraat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.