zaterdag 4 september 2021

Zaterdag eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker om 8:00, ik kon normaal opstaan ontbijt en berichten lezen.

Gelopen naar de eendenkooi en daar gewerkt met Paul.
Verder had ik te maken met Ton, John, Alfons, Rini, Sander, Jacques, Thijs, Annemieke, Tim, Nelly en Joep(nieuw).

Afwezig Rut, Rini, Teun, Wim en anderen. 

Veel bramen verwijderd, Paul werkte met een schop en hark en ik met een riek en kruiwagen.

Morgen rondleidingen door Rut. 

Ik voel me verder goed een beetje moe maar niet erg gelukkig.

Dadelijk boodschappen doen en uitrusten.

Statistieken;
1,63 Km afgelegd.
34:28 Opnametijd.
3,92 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,75 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1npKxLi7DI8WzVBCH16D66MxIm_pO_H3k&usp=sharing


Wandelroute eendenkooi heen en weer


Brug


Kledingbak en glasbak


JOP (Jeugd Opvang Plek)


Hier vroeger een verbinding


Wildrooster koeien al een tijd niet meer gezien


Schoenen poetsen vegers


Brandhout bij ingang


Jaarringen 


Vlag


Kruiwagens


Pad


Brug


Boek


Hout; werk van de bevers


Opbouw kooi


Riet en zo


Boompje bij bankjes en insectenhotel


Kruiwagen, rieken hark en spade 


Bij plas


Kuil vandaag niet gebruikt, verleden week wel 


Oude boom bij nieuwe


Gras hoop


Stuk boom


Ander stuk


Bast gedeeltelijk weg


Aan het werk


Kooikershuisje en gevulde kruiwagen


Hier lossen bij wild ril


Niet van mij


Naaktslak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.