donderdag 23 september 2021

Rond de Ploossche plas bij Noorderkroon gefietst.

Vanmorgen was de timing lastig, uiteindelijk achter de pc beland en kon bij Digid uiteindelijk een nieuwe pincode invoeren zodat de corona app op mijn mobiel kon werken met een QR code. Heb ik volgende week nodig bij de sportkantine van badminton. Ik ben blij dat het gelukt is.

Daarna vertrokken richting Noorderkroon, rond de Ploossche plas gefietst. Was alweer even geleden.

Kort bij Harm geweest en rond de Noorderplas terug gefietst.

Ria van Willem kort gesproken

Ik voel me nu verder goed. geen grote plannen, vanavond eten bij familie Jansen.

Statistieken;
8,77 Km afgelegd.
1:20:51 Opnametijd.
10,32 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,06 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1rD5zEiWtK620lTZHt9iL7pYzTOecIunP&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Herdenkingsplek Rolf Harendonkweg


Aldi tijd niet geweest


Kunst; Stoelen en tafeltje vast aan de grond


Noorderkroon ouderen zorg


Huis voor dieren


Ploossche Plas


Geluidswal A2 bij water


Andere kant dezelfde brug


Ven


Pas gemaaid


Bij graffiti 


Stukje graffiti 


Idem


Trapveldje 


Jeugdhonk


Steigers


Doeltje


Steigers


Bokje 


Mozaïek bankje


Noorderkroon koffie met gevulde koek.


Lift en zo


Molukse evangelische kerk 
kun je omheen fietsen, 
was lang geleden voor mij


Rotonde Ploossche hof / Harendonkweg / Sint Teunislaan


Rotonde Harendonkweg / vierde Morgendreef / Donkdedreef


Twin Towers begin Maaspoortweg


Rotonde het Geerke / Maaspoortweg / Burgemeester Godschalxweg  


Maaspoortweg nooit eerder opgevallen


Pisastaette balkons ze hebben uitzicht op de Noorderplas


Stukje van Zwietenpark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.