woensdag 15 september 2021

Woensdag poetshulp, Adm. Scholing, Harm en eten in Empel

Vanmorgen heb ik de wekker een paar keer moeten verzetten. uiteindelijk kwam Jolanda poetshulp rond 11:15 en vertrok een uur later, zodat ik tijdig weer kon vertrekken naar de Adm. Scholing.

Daar had ik te maken met Els, Carol, Corné en Tom. Tamara heeft vakantie en Eric niet gezien.

Daarna naar Harm geweest, even gesproken en naar huis. Ik werd bij familie Voogt om 18:00 verwacht en dat is gelukt. We hadden Lasagne als maaltijd en mini magnum almond als toetje.

Thuis moest ik eerst de was ophangen en daarna de pc gestart. Dadelijk als ik klaar ben mijn ouders bellen.

Ik voel me verder wel goed maar het is een lange dag geworden.

Statistieken;
15,44 Km afgelegd
1:33:46 Opnametijd.
12,01 Km/u gem snelheid bij beweging.
Fout bij hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1RH3uBnnAf2FZ08kP4j3nPFihKefxv3A3&usp=sharing


Fietsritten van deze woensdag


Wildrooster


Transformatorhuisje 


Ingang park


Gedeeltelijk gemaaid rechts honden uitlaatplek


Is een graffiti tag


Zig zag weg met trap


Tijdelijke pomp


Rechts nieuwbouw 
Graaf van Solmsweg


Bouw hal 


Adm. Scholing Demarrage 


Makro 


Heineken pallets en kratten 


Silo's en grote hal


Deze keer weer een schip aangemeerd


Deze plek voor een schip wist ik niet


Vanaf de Trierbrug


Zandzuigerstraat


Begraafplaats Orthen kapel renovatie


Kunst


Groenendaal aula en kantoor begraafplaats


Hoogteverschillen


Plas Orthen


Sint Teunislaan 


3 schuine gevels


Basketbal en tafeltennis


Bloemen en planten


Vanaf een brug


Graafmachine op aanhangwagen


Empel Cafetaria


Lasagne bij familie Voogt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.