maandag 6 september 2021

Maandag fietsenwerkplaats Vught en terug

Vanmorgen was ik vanuit diepe slaap snel van start, medicijnen, ontbijt, berichten, en vertrek richting Vught.

Bij de rotonde bij "de Witte" Vught kon ik voor het eerst over de nieuwe fietsbrug, dat was sneller dan gedacht.

Ik kwam daar mooi op tijd aan, ik had te maken met; Ad(2), Chiel, Frans, Rudy, Rien, Henri, Ali, Natasja en anderen. Afwezig; Petra, Marcel(2), Wil, Patricia en anderen. 

De rit teug ging via de complete Kettingweg weer. Stuk onverhard, ben er toch gekomen. 

Omgeving Laagstraat  kwam  ik collega Ad lopend tegen toevallig.

Ik voel me verder wel goed, blij dat ik geweest ben.

Voor vanmiddag weinig plannen, boodschappen in huis, voor morgenochtend Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en mijn vader op bezoek. 

Statistieken;
23,84 Km afgelegd.
2:09:27 Opnametijd.
13,4 km/u gem snelheid bij beweging.
21,51 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1VkWsKfuVM8zO23p8WMnGlJdxZ887JqCi&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Dela Rompertsebaan


Kom ik vaak langs, deze keer dus met foto


Omgeving Buitendijk


Omgeving station


Schaduwen


Photoshop steden wand


Essent gebouw



IJzeren smeedwerk bij stuwen


Splinternieuwe weg


Gekregen fietsverlichting


Maurickplein Vught


Tonnen met bierviltjes 


Precies in het licht in het midden


Kooi met attributen 


Vogelhuisjes met hark


Eenden 


Koffiebeker met afval


Frame in de fietsenwerkplaats


Spatborden en zo 


Nandoe lijkt op een struisvogel pauw blijft mooi


Koffie en thee spullen


Inpak spullen


Ketelhuis met ijzerafval noem ik dit


Laan van Voorburg gelijk na de ingang nr 3 Boxtelseweg


Na de Paardensteeg


Segers gemaal


Strand Zuiderplas


Zuiderpassage 


Kunst


Ook een soort insectenhotel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.