dinsdag 1 juni 2021

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en vader op bezoek

Vanmorgen ging het redelijk goed met opstaan, op tijd op de fiets en op tijd bij Adm. Scholing. Ik kon maar tot 10:00 blijven omdat mijn vader rond 11:00 kon aankomen. Ik had te maken met Els, Tim en Bert.
Prisca, Marieke, Remco, Eric en Hanny waren er niet. 
Internetstoring Word deed het wel.

Via Helftheuvelpassage gelopen, en een soort omweg terug. Mijn vader was er rond 11:00 en toen was ik thuis.

Samen naar de Lokerenpassage gefietst, boodschappen bij Jumbo Mary gedaan, en naar Harm gezwaaid.

Gekookt, gegeten, afwas gedaan, tuinmeubilair schoon gemaakt, dorpel gedaan. Even naar de plattegrond gekeken.

En toen was het alweer tijd zodat mijn vader ging vertrekken. 

Storing pc na twee keer opstarten deed het icoontje links onderin het weer.

Statistieken;
14,2 km afgelegd.
1:48:43 Opnametijd.
11,34 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1e4s1WvZpf1EWIOf5PFhq4gRwBhsf9LfE&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Ontbijt Energy Mix met melk


Omron plas


Vanaf het Maasoeverpad


Graaf van Solms weg boerderij 
met caravanstalling 


Nieuwbouw vordert


Betonnen legostenen muur netjes afgebroken gedeeltelijk


Hedikhuizerweg, voertuig staat hier al lang


Deelscooters omgeving Helftheuvelpassage


AH en Jumbo winkelwagens


Hans Anders


Broodjes


Slager


Bakker


Reisbureau gesloten


Specsavers


Vers Inn


Idem


Flappentappen


So Low betekenis namen


So Low kaarten en zo



Zeeman


Gall & Gall


Dienblad


Dranken


Blokker


Populierenlaan en klimtoren


Omgeving Emmaplein


Tango tankwagen


Visje makreel 


Makreel, aardappelen en wortels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.