woensdag 16 juni 2021

Woensdag Lokerenpassage en Adm. Scholing

Gisteravond naar badminton geweest, ging goed, het was rustig. Op de weg terug had ik te maken met Marcel L.

Vanmorgen eerst de wasmachine gevuld, later de schone was afgehaald en vertrokken naar de plastic afval en Sluisweg, halverwege richting Lokerenpassage gegaan, daar Harm gesproken en bij Jumbo fles wasmiddel gekocht. Mevrouw de Jong zag ik vanmorgen twee maal, 1 keer thuis en 1 keer bij de Lokerenpassage. 

Daarna even niets en daarna richting Adm. Scholing Hedikhuizerweg, was ook rustig. ik had te maken Els, Carol, Tom, Tamara en anderen.
Afwezig Elina, Corné, Hanny en Eric.

Ik voel me verder wel aardig goed, blij dat ik zover ben gekomen.

Veel berichten met John. Vanavond hoop ik naar Empel te gaan familie Voogt om daar te eten.

Statistieken;
14,77 Km afgelegd.
1:24:33 Opnametijd.
12,35 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze woensdag


Ondergoed


Anchor t shirt


Willem en Ria met vakantie denk ik


Lokeren de Naald 


Lokeren speelplek


KC De Wijboom


Fiets geen Stint


Harm Shoe Care


OV chip oplaadpunt


Noorderplas


Graafwerkzaamheden


Waar zijn al die voertuigen gebleven?
Vanaf het Maasoeverpad


Maasoeverpad vanaf een brug bij de snelweg A59


Water wordt hier opgepompt


Graaf van Solmsweg hoge kraan


Wat dichterbij bezig met grote windmolen zo te zien


Langs het fietspad


Sligro bij verkeerslichten


Hedikhuizerweg, auto transport, grasmaaier  en zo


Keuken Adm. Scholing


Pauze tafel


Werkplek plant en kunst


Hedikhuizerweg, vrachtwagens geparkeerd ook uit Polen en zo


Bij Makro opslag Heineken


Weer een schip aangemeerd


Trierbrug zicht op Royal Welsh brug


Hotel bij station oost


Bushalte bij station oost


Drieprong vind ik interessant 


Twin Towers bij reclame aardbeien kar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.