vrijdag 18 juni 2021

Vrijdag Lokerenpassage en Hinthamerstraat afspraak

Gisteren na het eten bij Esther geweest, ik kreeg schoenen en geld en het was gezellig

Vanmorgen thuis gebleven, OAD afgebeld; ik was te moe helaas. 

Daarna toch vertrokken naar de Lokerenpassage, Harm heeft de connector van mijn mobiel schoon kunnen krijgen. Hopelijk gaat het opladen nu weer goed.

Bij Zeeman ondergoed en t shirt gekocht en boodschappen bij de Jumbo gedaan.

14:00 afspraak met Eva van de Clozapinepoli duurde ongeveer drie kwartier, documenten bloedprikken behandeld en behandelplan aangepast.

Thuis gekomen mijn pc gestart en het GPX programma voor het kaartje van de dag deed het gelukkig weer.

Hierna rond 16:30 hoop ik dat de sessie met Martin Gijzemijter weer werkt.

Om 18:30 begint de uitzending op YouTube GKV Den Bosch Max en Lisette gaan trouwen voor de kerk.

Ik voel me nu wel weer goed gelukkig. En geen grote problemen gehad.

Morgen hoopt Jeroen de Ligt dienstmaat te komen rond 11:30 lijkt me leuk.

Statistieken;
10:92 Km afgelegd.
1:59:25 Opnametijd.
9,77 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1v4B3SU-tA_lPZ9Hf7vxkbgr8cAqGOFcN&usp=sharing


Fietsritten van deze vrijdag


Boodschappen vla, limonade, Aloë, Icetea 2, mergpijpen


Bij de kassa


Opticien 


Dozenbak AH


Copierapparaat


Shoeby A


Shoeby B


Shoeby C


Shoeby D oorbelen


Shoeby E


Vanuit Shoeby


Piramide 


Gekoeld bier en zo bij slijter


Bij brug dichtbij


Andere kant


Rotonde Klokkenlaan / Sint Teunislaan / Rompertsebaan
schuine gevels


Begin / einde fietspad Rompertsebaan
achteregevels, schuine voorzijde 3 gebouwen


Kapsalon  Aartshertogenlaan


Kunst ik noem het naalden bij IJzeren Vrouw


De Amazones 3 flats in totaal


SuperCoop  Kapelaan Koopmansplein
vrachtwagen laden / lossen


Hinthamerstraaat stadscafé 


Hinthamerstraat vroeger vaak geweest.


Jheronimus Bosch Art center


Wachtkamer Hinthamerstraat 205


Hinthamereinde


Vishandel Bettina Krol


Bankje Hooghe Clock


Prieeltje Hooghe CLock

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.